مرجع خبری رئال مادرید: زین الدین زیدان ، مربی فرانسوی در مورد بازی رئال و گرانادا صحبت کرد.

مصدومیت بیل:” ترجیح دادیم کمی استراحت کند. به طور کلی بهتر شده اما به طور کامل ریکاوری نکرده است.”

مرکز زمین:” گرانادا حریف مشکلی است و مقابل رئال جدی بازی خواهد کرد. باید بازی را با جدیت اغاز کنیم. باید نسبت به بازی مقابل بتیس متفاوت باشیم نباید دیگر امتیاز بدهیم. فقط برد می خواهیم. بازیکنان می دانند که باید چه کار کنند.”

یک ماه روی نیمکت :” تیم اماده اتفاقات پیش روست. خوب تلاش می کنیم.”

بازیهای خارچ از خانه:”بستگی به حریف دارد. مقابل بتیس در دقایق آغازین اماده نبودیم.باید فردا با جدیت بازی را شروع کنیم و کیفیتمان را نشان دهیم. شانس زیادی داریم. اگر گل اول را بزنیم بازی آسان تر می شود.”

لالیگا یا چمپیونزلیگ:” این گونه نیست که بردن چمپیونزلیگ آسان تر باشد. همه تلاشمان را می کنیم.”

اطمینان به بردن لالیگا:”بازیکنان می دانند که می توانند لالیگا را ببرند هر چند که به شرایط واقف هستند. تلاشمان را می کنیم.”

نیمار به دنبال جوسازی است؟” برخی دوست دارند حریف را تحریک کنند برخی نه . بحث زیاد است. شاید این بحث ها و حرفهایی که می زند به سود تیم باشد و بازیکنان تحریک شوند تا بهتر بازی کنند.”

رابطه با رونالدو:” مورد تحسین است و بی نظیر عمل می کند. جاه طلبی او را دوست دارم. هرگز راضی نمی شود و بیشتر می خواهد. بازیکن بسیار مهمی برای من، تیم و هواداران است.”

کریستیانو در سن 31 سالگی:” من در سن 34 سالگی بازنشسته شدم اما رونالدو بیش از من بازی خواهد کرد. دلیلی برای نگرانی نیست. خودش حواسش به خودش است و از نظر بدنی مثل یک غول است.”