هرچه كه نام رئال عكس رئال و شخصيت رئال را داشته باشد هوادار دارد!
برند
چه بخواهيم و چه نخواهيم در حال حاظر بيشتر يك برند هستيم تا يك تيم فوتبال موفق در حال حاظر!!!!!
پرز كارى را كرد كه هيچ كس توانايى انجام ان را نداشت و البته ندارد تيمى ساخت ثروتمند و با ثبات مالى بالا و مستحكم و كارى را كرد كه هر تاجرى انجام ميدهد فرار از گذشته از گذشته اى كه به ياد مى اورد كه از كجا به كجا رسيدند و ان را ازبين ميبرند مثل فروش ديماريا ژابى ماكلله كاسياس تا نگويند كه مديون چه هستند جايگاهشان را تا نگويند ثبات تيمشان به اينها بستگى داشت نه ما!!!!كمتر تاجر و ثروتمندى است كه از قبل داراى سرمايه هنگفت باشد (خانواده انيلى مثال نقض است فوتبالى و ثروتمند!!!!!) با كار هاى خرد و تلاش فراوان بدين جايگاه رسيدند تلاش تاجر ثروتمند ما خريد ستاره هاى در اوج و مدل!!! بود براى همين ناميده شديم كهكشانى !!! چون همه گونه ثروت كسب ميكرديم و به همه چيز ميداديم ؟؟
مردى كه به بلنداى ايفل نرسيد!!!؟؟؟؟
مرد خوشپوش ،خوش استيل ،خوشتيپ و خوش قيافه ما مهرى بر داستان تجارت جهانى است در ژاپن بين سال هاى ١٩٩٨ تا ٢٠٠٥ اين مثل ورد زبان تجار ژاپنى بود عكس بكام روى هر چيزى سود آور استان ها به قدرى مردم خود را شيفته ى ديويد  بكام ميدانستند كه روى هر چيزى عكس و نام بكام نقش ميبست به نوعى بكام يك نوع برند به حساب مى امد١١٦ بازى و ١٣ گل حاصل تلاش آقاى برند براى رئال بود و سرانجام شد نيمكت نشين دوران مديريت كالدرون شد خريد تبليغاتى عليرغم كسب لاليگا و درنهايت به انچه حقش بود نرسيد چون تاجر بود تا فوتباليست حال مدير ما هم اين گونه است يادش رفته اولويت ببندد يادش رفته اول مدير است بعد تاجر تا اينجا رئال مانند بكام است شخصيت بلندى دارد ولى به بلنداى موفقيت نرسيده (دوران تجارت تاجر را ميگويم) بكام هم شخصيت ثبت در تاريخ را داشت و بلنداى ارزو هايش به ايفل هم نرسيد!!!!!
ثروت فقير
از بيل گيتس سوال شد :چرا هر چيزى را گران ميخرى؟گفت: هنوز انقدر ثروتمند نشده ام تا به چيز هاى ارزان پول بدهم!!!!!!!!!!! پرز هم شايد اينگونه فكر ميكند فكر ميكند هر چه قيمت يك بازيكن بيشتر باشد مناسب تر است هر چه بيشتر هزينه كند موفق تر است نمونه كه شايد واقعاً از ذهن ها پاك نشود خريد اسير ايارامندى با £٤٠ميليون بود يك خريد گران با قيمت گزاف والبته خريد كروس با قيمت£٢٥ ميليون نسبتاً ارزان و قيمتى با تخفيف بالا كدام موفق بود؟ خوب است ياد ادورى كنيم هر از چند گاهى خريد ارزان به صرفه تر است بعضى از اجناس پول برند ميگيرند مثل درخشش در سوسيداد و بى اثر بودن در رئال اين طور خريد ها در نهايت شما را ثروتمند ميكنند ثروتمند فقير!!!!!!!
بخر!نخر؟
 گاهى وقت ها با همين ها بساز با همين چيز هايى كه دارى ما ميگوييم غناعت! گاهى وقت ها به اندازه نياز بخر ما ميگوييم صرفه جويى! باتوجه به لازم و ملزوم بودن اين دو براى اداره يك مجموعه از جمله رئال خريد مهاجم تراز اول صرفه جويى است
امیر اسدیان