مرجع خبری رئال مادرید : کریستیانو رونالدو برای اولین بار از زمان پیوستنش به رئال مادرید در نیمی از بازیهای فصل گل نزده است.

ستاره پرتغالی در فصل جاری از 29 بازی خود در 14 تا گل نزده است. رونالدو در 48.2 درصد بازیها گل زده که بدترین امارش از زمان پیوستن به رئال است. او در فصل 11-2010 در 51.8 درصد بازیها گل زده بود. بهترین آمارش در فصل 14-2013 با گلزنی در 72 درصد بازیها بود. آخرین باری که رونالدو آماری ضعیف تر از امسال داشت فصل آخر حضورش در یونایتد بود که در 35 درصد بازیها گل زده بود.

رونالدو امسال 30 گلش را در پانزده بازی زده و در بقیه بازیها موفق به گلزنی نشده است. او پنج گل به اسپانیول، چهار گل به مالمو، سه گل به شاختار و اسپانیول (در برنابئو) زد و در پنج بازی دبل کرد. ستاره پرتغالی در بازیهای مهم مثل پی اس جی ، بارسا، اتلتیکو، بیلبائو، سویا، ویارئال و والنسیا گل نزد.

رونالدو در این فصل سه بار گل اول را برای رئال زده است: مقابل اسپانیول در کورنیا، در زمین سلتا و مقابل سوسیه داد. او فقط در بردهیا تیم گل زده است و اگر گلهایش را از رئال کسر کنیم امتیازات تغییر چندانی ندارند.  اگر گلهای رونالدو از فصل گذشته را کم کنیم، رئال ده امتیاز کمتر می گرفت. در فصل 14-2013 گلهای ستاره پرتغالی برای رئال 14 امتیاز آورد. در فصل قبلش رونالدو 15 امتیاز برای رئال آورد ، در فصل 12-2011 نیز 17 تا. فصل قبلش هم رونالدو 16 امتیاز برای رئال کسب کرد. ستاره پرتغالی در فصل اول حضورش در رئال هم با گلهایش 15 امتیاز برای رئال در لالیگا بدست آورد.