مرجع خبری رئال مادرید : فابیو کاپلو، مربی اسبق رئال مادرید گفت که هرگز برای جانشینی بنیتز با رئال مادرید صحبتی نداشته است.

وی اظهار داشت :” نمی دانم در رختکن رئال چه خبر است. هرگز رئال برای جانشینی بنیتز با من تماس نگرفت. زیدان کاریزما و تجربه بین المللی دارد و می تواند موفق شود.”

وی افزود:” بازیهای زیادی از لالیگا مانده است. برخی بازیهایی که در ظاهر آسان به نظر می رسند گاهی تبدیل به بازیهای مشکلی می شوند چرا که بازیکنان این بازیها را ساده می گیرند. رئال همیشه تا سر حد مرگ برای بازیها می جنگد. بازیکنان به همه بازیها مثل یک فینال نگاه می کنند و باید دید که چه می شود.”

کاپلو در مورد چمپیونزلیگ گفت:”حضور اسپالتی کمی به رم آرامش داده است. آنها تیم خطرناکی هستند و رئال نباید فکر کند کار آسانی دارد. اسپالتی سه بازی را برده ف سیستم دیگری دارد و بازیکنان به او اعتماد بیشتری دارند. تیم منتظم تر است ، بهتر حمله می کند و سریع توپربایی می کند. آنها تیم متفاوتی شده اند.”

وی در مورد رونالدو هم صحبت کرد:” سه سال از فوتبالش باقی مانده و آرامش است. تجربه بیشتری دارد. مراقب خودش است و می تواند تا 34 سالگی به راحتی بازی کند. آسان نیست که گلزنی مثل او را بتوان پیدا کرد. “