مرجع خبری رئال مادرید:مانولو سانچیس، مدافع اسبق رئال اظهار داشت :” برای تغییر سرنوشت لالیگا بارسا باید امتیاز بدهد. آنها فاصله زیادی با حریفان دارند و روز به روز کار مشکل تر می شود . اما اتلتیک وو رئال نباید عقب بکشند. در چند هفته ممکن است شرایط عوض شود.”
وی افزود :” گاهی سطح توقعات متفاوت می شوند. حقیقت این است که تیم باید به خودش نگاه کند و بهتر شود. توقعات در رئال بالاست و همین باعث موفقیت می شود.زیدان به خاطر شخصیتش در دوران بازیگری با مربیان دیگر متفاوت است اما این فشار را رویش کم نمی کند. صبر کلمه ای مهم است اما فشار خیلی زیاد است.”
سانچیس در ادامه گفت:” رئال در بازیهای بزرگ باید بهترین عملکردش را داشته باشد.  به مرور زمان بازیهای بزرگ می رسد. رئال هنوز به بهترین سطحش نرسیده.رونالدو بازیکن بی نظیری است. شاید حالا در بهترین سطحش نباشد اما عملکردش نشان می دهد که بازیکنی استثنایی است.”
وی در مورد راموس گفت :” او در رئال بی جانشین است. تیم نتوانسته به ثبات برسد و بسیاری از بازیکنا نبا سطح عادی فاصله دارند اما نباید راموس را زیر سوال برد.”
سانچیس در مورد مصدومیت مارسلو گفت :” راهکارهایی وجود دارند. مسلما قرار نیست که بدون او رئال یک جور بازی کند چرا که بازیکن بی نظیری است اما رئال باید تلاش کند تا خلاء او را پر کند.”