مرجع خبری رئال مادرید : رائول گونزالس، اسطوره رئال مادرید گفت :” پیغام زیدان راحت تر به بازیکنان می رسد.”
وی اظهار داشت :” به نظرم بازیکنان راحت تر پیغام های زیدان را می فهمند چرا که بازیکنی در سطح جهانی بوده و از بهترین های تاریخ به خاطر دستاوردها و سبک بازیش است. به خاطر سبک بازی و عملکردش از بهترین های تاریخ است و می داند که چطور این پیغام را به بازیکنانش بدهد. ترکیب باکیفیتی در رئال وجود دارد و او به خوبی می داند که چه می خواهد. او می تواند امسال را با خوشحالی تمام کند و امیدوار است که سال بعد تلاشش نتیجه بدهد و به حاصل برسد.”
رائول در مورد تقابل شالکه و اتلتیک بیلبائو در سن مامس در لیگ اروپا گفت :” خاطره خوشی از سن مامس دارم. در آن جا کارم در فوتبال حرفه ای تمام شد و پس از آن به سطح شکل گیری رسیدم. می خواستم به بازی ادام هدهم اما در سطحی پائین تر. حضورم در قطر بی ظیر بود. دوران متفاوتی بود. در قطر 18 تیم از یک شهر هستند. نیازی به هواپیما نیست. همه مسافت ها را با اتوبوس طی می کنی. به خانه بر می گردی و همه چیز راحت تر است. فوتبال را دوست دارند اما ترجیح می دهند آن را از تلویزیون ببینند. تمایل چندانی به حضور در ورزشگاه ندارند. به همین خاطر این برایم  یک تجربه ویژه بود.”
وی در مورد تیم ملی قطر گفت:” خودم را بخشی از پروژه رده های پایه این تیم می دانستم. می دانم که اخیرا تیم ملی امید قطر برای حضور در المپیک تلاش کرده است. یکی دو سال پیش قهرمان رده های زیر 20 سال شدند و من با آنها کار کردم. به نظرم همه چیز در قطر روبراه است. تا شش سال دیگر بازیکنان 27-28 سعاله آماده ای خواهند داشت.”