مرجع خبری رئال مادرید : از بازی کردن مقابل 84 هزار هواداردر برنابئو تا هدایت صد هوادار. سولاری، گوتی و آلوارو بنیتو به عنوان پیشکسوتان رئال دوران جدیدی را در آکادمی رئال اغاز کرده اند. حضور زیدان در تیم اصلی باعث شد که رامیس، بازیکن اسبق آکادمی رئال هدایت کاستیا را به عهده بگیرد. ویکتور فرناندز، مسئول آکادمی هم تصمیم گرفت که هویت تیمهای پایه را بر اساس ستارگان سابق بچیند.

سولاری در سال 2011 بازنشسته شد و از سال 2013 کارش را در آکادمی رئال آغاز کرد. او یک مربی آرام است.او که اخیرا یک رده رشد کرده و به مربیگری تیم جوانان رسیده در اولین اقدامش از دنی گومز 17 ساله استفاده کرد. این بازیکن در یک ماه چهار گل زد و عملکرد خوبی داشت. مربی آرژانتینی در پنج بازی با تیم اول رده جوانان رئال پنج برد کسب کرده ، هفده گل زده و سه گل خورده است.تیمش در رده چهارم است و دو امتیاز تا رایوی صدرنشین فاصله دارد. شاگردان سولاری امروز در چمپیونزلیگ جوانان بازی حساسی مقابل الفسبورگ خواهند داشت. سولاری یک ماه پیش گفته بود:” دفترم سی متر تا دفتر زیدان فاصله دارد. همدیگر و نیازهایمان را درک می کنیم.”

گوتی اما روحیه متفاوتی با سولاری دارد. او هیجانی تر است و پس از هر گل به وجد می آید و هر از گاهی با خشم به داور اعتراض می کند. او که در سال 2012 بازنشسته شد سال بعدش به عنوان دستیار آلوارو گاریدو در تیم نونهالان رئال کارش را شروع کرد. حالا سرمربی تیم جوانان دوم رئال مادرید است. تیمش در پنج بازی پنج برد، 21 گل زده و سه گل خورده داشته و با یازده امتیاز فاصله نسبت به اتلتیکو صدرنشین گروهش است.

آلوارو بنیتو که در سال 2003 به علت مصدومیت بازنشسته شد هم شرایط مشابهی دارد. فصل را در تیم دوم نونهالان رئال آغاز کرد و حالا سرمربی تیم اول نوجوانان رئال است. او رابطه خوبی با رسانه ها دارد و به عنوان مفسر فعالیت می کند. تیمش در پنج بازی چهار بردف یک تساوی، 20 گل زده و صفر گل خورده داشته و صدرنشین گروهش است.

البته مربیان دیگر آکادمی هم آینده درا هستند. دنی گیندوس، مربی آینده دارتیم نونهالان رئال است که اخیرا کتابی در مورد آموزش فوتبال نوشته است.

روبرتو کارلوس هم اخیرا همکاری خود را با تیم جوانان رئال آغاز کرده و با اردوی تیم به الفسبورگ رفت. مسلما حضور او یک وزنه روحی مهم است. کارلوس احتمالا در آینده به عنوان مربی تیمهای پایه مشغول کار می شود.

تیم جوانان رئال امروز بازی بسیار حساسی مقابل الفسبورگ دارد تا سهمیه صعود به مرحله یک هشتم چمپیونزلیگ را کسب کند.