مرجع خبری رئال مادرید : عجیب است که یک هفته پیش گرت بیل عکسی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که در حال دویدن در والدبباس بود و نوشت تقریبا آماده است. اما دیروز مشخص شد که حضورش در مقابل رم روی هواست. تست های اخیر مورد نگران کننده ای را نشان داده اند. او مشکلاتی در زمینه ریکاروی دارد. او در حالی که در اوج دوران فوتبالش بود دچار مصدومیت شد و حالا که داشت خوب می شد مصدومیتش تشدید شد.

ریکاروی از مصدومیت ها در رئال تبدیل به یک موضوع گیج کننده شده است. خود بازیکنان از این مسئله گلایه دارند و سبک ها و مسئولیت های دکتر اولمو را زیر سوال می برند. بدنسازان مورد اعتماد باشگاه اخراج شده اند. کارشناسان اعتقاد دارند که روش درمان در والدبباس عادی نیست و به بازیکنان ضربه می زند. این بی اعتمادی مسلما در کند شدن روند تاثیر دارد.

زیدان در هفته اول حضورش در رئال 20 دقیقه با تیم دوید، هفته دوم 30 دقیقه و این هفته 40 دقیقه تا مشخص شود که تیم پیش فصل خوبی نداشته وشرایط تابستان خیلی بد بوده است. نمی دانیم این تمرینات به جام ختم می شوند یا نه اما در این پیش فصل برخی نکات نباید تکرار شوند چرا که در فوتبال حرفه ای کوچکترین اشتباهات تاوان دارند. انتقاد علنی رونالدو و مودریچ از اتفاقات پیش فصل بی دلیل نیست.

الیاس.ا