مرجع خبری رئال مادرید : لوکاس سیلوا، هافبک برزیلی رئال که امسال به صورت قرضی به مارسی رفته و شرایط اسفباری دارد.
وی در مورد ماجرای این که مجبورش کردند از اتوبوس تیم پیاده شود گفت که داستان صحت ندارد و با توجه به احتمال جدا شدنش ضرورتی به ماندن در کنار تیم نبوده است. وی احتمال بازگشتش به برزیل را هم رد کرد.
در این بیانیه آمده است :” در آغاز فصل 16-2015 از رئال به مارسی قرض داده شدم چرا که رئال دچار تعدد بازیکن با پاسپورت غیراروپایی بود. در آن زمان پیشنهاداتی از باشگاه های مختلف داشتم. به مارسی ملحق شدم چرا که تمایل مربی و مدیر این باشگاه به انتقال نقشی کلیدی داشت. از زمان حضورم در تیم متعهد بودم. به طور مثال به صورت اختصاصی با یکی از بدنساز های برزیل کار کردم و در حال حاضر از نظر بدنی در بهترین شرایط هستم. در آخرین روز فصل نقل و انتقالات در اتوبوس تیم بودم تا برای بازی آماده شوم اما خبر از مذاکره با باشگاه های اروپایی دیگر رسید. در این لحظات باشگاه مارسی به من اطالع داد که باید در شهر بمانم و در صورت لزوم سفر کنم. دوست دارم اعلام کنم که هرگز از من نخواستند که از اتوبوس پیاده شوم. پس از آن وکیلم به من گفت که پیشنهادات را بررسی می کند و اطلاع می دهد. با توجه به تعهداتی که بر خود لازم می دانستم در مارسی ماندم. ورزشکاری هستم که همیشه در مقابل چالشهای بزرگ ایستادگی می کنم  و بارها از پس آن برآمده ام.”
وی افزود :” درست است که برخی باشگاه های برزیل به من پیشنهاد داده اند و از آنها متشکرم. اما در حال حاضر بازگشتم به برزیل در برنامه های رئال و خودم نیست. از رئال به خاطر حمایت از من در این پروسه متشکرم.از این فرصت استفاده می کنم تا تاکید کنم که تا پایان قراردادم در مارسی می مانم و با تمام وجود در خدمت باشگاه هستم. از مربی و هم تیمی ها به خاطر حمایت از من تشکر می کنم. از هواداران مارسی هم ممنونم که برخورد خوبی با من داشتند. به آنها حتم می دهم که با تمام وجود در خدمت تیم خواهم بود.”