مرجع خبری رئال مادرید:فلورنتینو پرز در رئال نه تنها نقش مدیریت ببلکه نقش مدیر ورزشی را دارد. او در دوران حضورش در رئال خریدهای پر هزینه و ناکام زیادی داشته است. نگاهی داریم به شش خرید فاجعه بارش.
کاکا
اولین خرید پرز در دوران دوم حضورش در رئال با 67 میلیون یورو از میلان به خدمت گرفته شد. کاکا فقط سایه ای از بازیکنی بود که در سال 2007 توپ طلا را برد. آمارش در چهار فصل حضور در رئال  وحشتناک بود. فقط در 33 درصد دقایق ممکن حضور داشت. مصدومیت ها آزارش دادند. این بازیکن در 6863 دقیقه 31 گل زد یعنی تقریبا هشت گل در هر فصل و 38 پاس گل داد یعنی 9.5 تا در هر فصل در حالی که در میانگین میانگینش 16 گل و 7.8 پاس گل در هر فصل بود. این بازیکن به صورت رایگان در سال 2013 به میلان برگشت.
ایارامندی
پرز در تابستان 2013 برای خرید ایارامندی از سوسیه داد 38.9 میلیون یورو پرداخت. این بازیکن به عنوان قهرمان زیر 21 سال اروپا به رئال آمد اما عملکرد ضعیفی داشت. بازی ضعیفش مقابل دورتموند و بی اعتمادی آنچلوتی رویش اثر منفی گذاشت. پرز در تابستان گذشته او را با 18 میلیون به سوسیه داد برگرداند.
لوکاس سیلوا
پرز زمستان گذشته برایش 14 میلیون یورو خرج کرد و در تابستان به صورت قرضی به مارسی او را قرض داد. این بازیکن در 428 دقیقه در رئال حضور داشت و فقط در سه بازی فیکس بود. آخرین بازیش 29 آوریل بود. آنچلوتی در سه بازی او را خط زد و در سه بازی روی نیمکت نشاند. بنیتز در پیش فصل از او استفاده کرد. در مارسی هم تا کنون عملکرد وحشتناکی داشته است.
دنیلو
پرز در تابستان گذشته برای خرید بازیکنی که یک سال از قراردادش مانده ود 31.5 میلیون یورو هزینه کرد. هزینه ای که برای مدافع راستی که تا کنون متوسط ظاهر شده گزاف به نظر می رسد. بنیتز با دستور پرز از او استفاده می کرد اما زیدان ، کارواخال را ترجیح می دهد.
ساموئل
مدافع آرژانتینی در سال 2004 با 25 میلیون یورو از رم خریده شد. در رئال موفق نبود و هواداران دوستش نداشتند. اشتباه بزرگش مقابل آلباسته باعث شد که هواداران آماده رفتنش شوند.یک سال بعد با 17 میلیون یورو به اینتر رفت.
وودگیت
در سال 2004 ، مدافع انگلیسی با 22 میلیون یورو از نیوکاسل خریده شد. وودگین در دو سال حضور در رئال فقط 893 دقیقه بازی کرد و با 9.6 میلیون یورو به میدلزبورو رفت.