مرجع خبری رئال مادرید : مارسلو می خواهد مقابل رم بازی کند. مدافع چپ رئال حضور در ورزشگاه المپیک رم در بازی که شش روز دیگر برگزار می شود را رد نمی کند.
رئال بازی مهمی در چمپیونزلیگ دارد و مارسلو به عنوان کاپیتان دوم رئال نمی خواهد این بازی را از دست بدهد. پزشکان اعلام کرده اند که باید سه هفته استراحت کند اما خودش نظری دیگری دارد.
این بازیکن آتل را از دستش در آورده و حتی با خودروی خودش و در حال رانندگی در تمرین دیروز حاضر شد. ح کلی این بازیکن به حدی خوب است که این بازیکن در تلاش است تا مقابل رم بازی کند هر چند که پزشکان تمایلی ندارند که او به خودش فشار بیاورد.
مارسلو با تمام وجود تمرین می کند و امیدوار است که در این دوئل حساس حضور یابد. البته باید در نظر داشت که راموس به علت مصدومیتی مشابه مارسلو چندین هفته از میادین دور بود. راموس ه مثل مارسلو سعی کرد که ریسک کند و این باعث تشدید مصدومیتش شد.
رئال مادرید امسال پنج بازی بدون مارسلو داشته که یکی را مقابل سویا باخته است. مارسلو مقابل بارسا هم در شکست حضور داشت اما به علت مصدومیت در نیمه دوم تعویض شد. رئال بدون مارسلو توانست شاختار، ایبار ، ختافه و کادیز را شکست دهد.امسال مارسلو در 24 بازی 1990 دقیقه به میدان رفته ، دو گل زده و سه پاس گل داده است.