مرجع خبری رئال مادرید : چند ماه دیگر دهمین سالگرد بازنشستگی زین الدین زیدان از فوتبال خواهد ود. در این میان 46 بازیکن از زمان بازنشستگی زیزو در لالیگا مانده اند.
برخی از این بازیکنان از همان زمان به صورت مداوم در لالیگا بودند و برخی هم رفتند و آمدند.این هفته بیلبائو به برنابئو می آید در حالی که چهار بازیکنش نسبت به آخرین فصل حضور زیدان در رئال ثابت هستند. در آن سال رئال با نتیجه دو بر صفر در سن مامس پیروز شد. آدوریز و کورپگی در آن بازی هم فیکس بودند. رائول گارسیا که اکنون در بیلبائوست در آن زمان در اوساسونا توپ می زد و 19 ساله بود. ایرازوز هم در اسپانیول با کامنی برای حضور در ترکیب رقابت می کرد.
در بارسا چهار بازیکن باقی مانده اند. اینیستا و مسی در آن زمان در رده های پایه بارسا بودند. تنها دوئل مسی در مقابل زیدان در برد 3-0 در فصل 06-05 با درخشش رونالدینیو بود. اینیستا مقابل زیدان چهار ال کلاسیکو داشت. آدریانو و آلوس که اکنون در بارسا هستند در ان زمان در سویا توپ می زدند.
از اتلتیکو تورسو گ ابی در آن زمان در اتلتیکو حضور داشتند. گامز در مالاگا بود ، مویا در مایورکا و خوانفران در اوساسونا. دپورتیوو هم پنج بازیکن از آن زمان برایش باقی مانده : مانوئل پابلو به علاوه کانی که در آن زمان در ساراگوسا بود ، لوپو در اسپانیول بود و فرناندو ناراوا و یوناس گوتیرز که در مایورکا بودند.
در سوسیه داد ، میکل گونزالس و ژابی پریتو از آن زمان باقی ماند هاند. ایمانول آگیرچه در آن سال سوسیه دادی بود هر چند که فصل بعدش به کاستیون قرض داده شد. آنوستخی هم به تازگی از ایبار خریده شده بود.
دودا از آن زمان در مالاگا باقی مانده است. خوان کارلوس والرون نیز همین طور که اکنون در سوسیه داد توپ می زند.