مرجع خبری رئال مادرید : فوتبال چرخش های زیادی دارد. ده سال پیش زیدان ، رونالدو و تیم ملی پرتغال را از یورو حذف کرد و حالا زیزو سرمربی ستاره پرتغالی است و او را بهترین بازیکن دنیا می داند.
در ژوئن 2006 ، پرتغال و فرانسه در نیمه نهایی جام جهانی در مونیخ به مصاف هم رفتند. هرگز پرتغال تا این حد بالا نرفته بود. شش  سال قبلش در یورو بازی پرتغال و فرانسه بازی در وقت قانونی با تساوی یک بر یک تمام شد اما در وقت اضافه زیزو با پنالتی آبل ژاویر گلزنی کرد.پرتغالی ها می ترسیدند که آن خاطره تکرار شود.
پرتغال و فرانسه دوباره به مصاف هم رفتند. رونالدو در آن زمان فقط  21 سال سن داشت. کاروالیو  در دقیقه 33 روی آنری خطا کرد و زیدان با یک ضربه کاشته دروازه حریف را باز کرد. در آن زمان شاید کسی روی رونالدو حساب نمی کرد و فیگ وو زیدان ستاره های  میدان بودند. رونالدو در سمت چپ بازی می کرد . پرتغال فوتبال خوبی داشت اما در مقابل تجربه فرانسه حرفی برای گفتن نداشت.
فرانسه با زیدان به فینال رسید و در مقابل ایتالیا شکست خورد. حالا رونالدو 31 ساله است و در یوروی آینده باید با ایسلند، اتریش  و مجارستان برای صعود از گروه رقابت کند.