مرجع خبری رئال مادرید: کریم بنزما، مهاجم رئال سه هفته پیش در دادگاه حاضر شد و گفت که به بنزما دروغ گفته که فیلم رابطه او با همسرش را تماشا کرده است.
بنزما به خاطر مشارکت در اخاذی از وابوئنا به خاطر این فیلم مورد بازخواست قرار گرفت و حتی یک شب را هم در زندان سپری کرد.
بنزما گفت هدف از این که به والبوئنا گفته کلیپ را دیده این بوده که او را تحریک کند. کریم گفته است :” من خودم خانواده دارم. مسلما اگر چنین چیزی را ببینم به خانواده خودم فکر خواهم کرد. چنین کلیپی بیمار گونه است.باید به والبوئنا می گفتم هیچ چیز ندیدم. من ویدئویی را توصیف کردم که هرگز آن را ندیده بودم.”
وی در مورد دوستش زن عطی که باعث شده به والبوئنا آن حرفها را بزبند گفت :” او فردی مورد احترام در لیون و جاهای دیگر است. به نظرم می شد با این روش به والبوئنا کمک کرد.”
کریم در مورد حرفهای والبوئنا که گفته بود با حرفهایش او را در اردوی فرانسه ترسانده گفت:” فردی که ترسیده نمی گوید :” ممنون داداش” و در زمین تمرین با من شوخی نمی کند. نمی دانم چه کسی چه گفته اما فاصله حرفهای ما و چیزی که در رسانه ها منتشر شده زیاد است.”
کریم در پایان گفته است :” عصبی هستم. از چیزی که در رسانه ها منتشر شده ناراحتم. خانواده ام نباید اخبار کذب را در همه شبکه ها ببینند. با من مثل یک تروریست برخورد شد. این پرونده به جای مورد والبوئنا به مورد بنزما تبدیل شد. خوشبختانه  ذهن قدرتمندی دارم اما این یک جنون است. به اقوامم در مدرسه و دانشگاه توهین شد ،پیغام های تهدید آمیز به خانه ام رسید. این مهم نیست. برایم این ناراحت کننده است که اشک های والدینم را دیدم.”