مرجع خبری رئال مادرید : رناتو سانچز، بازیکن 18 ساله ای که در بنفیکا توپ می زند نگاه رئال را به خود جلب کرده است. این بازیکن عملکرد خوبی در لیگ پرتغال داشته و یونایتد و بایرن هم او را می خواهند .
بنفیکا اخیرا رقم فسخ قرارداد وی را از 35 به 40 میلیون یورو افزایش داد و پس از ابراز تمایل رئال این رقم را به 80 میلیون یورو رساند تا در صورت انتقال ، این بازیکن تبدیل به گرانقیمت ترین فروش تاریخ لیگ پرتغال شود. البته بنفیکا پیشنهادی در حدود 60 میلیون یورو را خواهد پذیرفت. تا پیش از این گرانقیمت ترین فروش تاریخ فوتبال هالک بود که با 55 میلیون به زنیت پیوست.
رناتو 25 نوامبر سال گذشته در چمپیونزلیگ در آستانه نام خود را سر زبان ها انداخت. آن بازی 2-2 تمام شد و این بازیکن 90 دقیقه بازی کرد. پس از آن هجده بازی دیگر داشت که بنفیکا فقط یکی از آنها را مقابل اتلتیکو باخت. سیمئونه پس از بازی در موردش گفت :” عالی کار کرد. جوان است و گامهای مهمی بر می دارد.”
خولیو ولازکز، سرمربی بلننسس که هفته گذشته تیمش پنج بر صفر مقابل بنفیکا شکست خورد در مکورد رناتو گفته بود :” رناتو سانچز تحسین برانگیزترین بازیکن لیگ پرتغال است. او می تواند بازی کند و تیمش را راه بیاندازد. از نظرم بازیکن متفاوتی است. یک بازیکن درجه یک در چمپیونزلیگ. از نظر من آماده ترین بازیکن حال حاضر لیگ پرتغال است.”