مرجع خبری رئال مادرید:  تمایل رئال به خرید رناتو سانچز نشان می دهد که سران رئال در سیاستشان خریدهای مستعد را هدف گرفته اند.به جز تمدید  قرارداد مایورال و ماریانو در کاستیا ، رئال با خرید ستارگان آینده دار سیاستش را مشخص کرده است.
آسنسیو: این هافبک 20 ساله پس از درخشش در یوروی زیر 19 سال از مایورکا خریده شد. رئال امسال او را به اسپانیول قرض داده است. در این تیم 22 بازی داشته که 19 تا در لالیگا بوده و سه تا در کوپا. آمار خوبی از نظر پاس گل داشته اما گل نزده است. فصل بعد به رئال می آید.
اودگارد: این هافبک 17 ساله با دستمزد نجومی 1.2 میلیون یورو به نسبت سنش به رئال مادرید ملحق شد. رئال برای خریدنش از اشتورم گادست نروژ 2.1 میلیون یورو خرج کرد. این بازیکن فروع چندانی در کاستیا نداشته و جداییش در تابستان دور از انتظار نیست.
وایخو: کاپیتان تیم زیر 19 سال اسپانیا هم در تابستان گذشته برای شش سال از ساراگوسا خریده شد و به این تیم برای یک سال قرض داده شد. این بازیکن امسال 17 باتزی در لیگ دسته دو داشته است. به  نسبت سنش بسیار پخته است و جانشینی برای په په به شمار می رود.
فدریکو والورده: هافبک 17 ساله اروگوئه ای در تابستان آینده به کاستیا ملحق می شود. این بازیکن در خط هافبک بازی می کند و تکنیکی و باهوش است.