مرجع خبری رئال مادرید : گرت بیل ، بازیکن ولزی رئال مادرید بر خلاف انتظارات نه تنها در بازی مقابل گرانادا برنگشت بلکه چندین هفته دیگر هم از میادین دور خواهد بود. در حال حاضر بازی برگشت مقابل رم زمان بازگشتش تعیین شده است.
کادر فنی رئال مادرید دلیلی برای ریسک نمی بیند و به نظر می رسد که گرت بازیهای حساس رئال در رم و همچنین مقابل اتلتیکو را از دست بدهد.
گرت بیل در بهترین فصل حضورش در رئال با مصدومیت متوقف شد. او مقابل گیخون مصدوم شد تا دومین مصدومیت جدی فصلش را داشته باشد. در حالی که گفته می شد مشکلش چندان جدی نیست و دو هفته ای به میادین برگردد اما به نظر می رسد که این مصدومیت دو ماه او را از میادین دور نگه دارد.
در این میان همه نگاه ها به دکتر اولموست. رئیس کادر پزشکی رئال که به واسطه رابطه نزدیکش با پرز به رئال آمده و متدهای اشتباهش در سالهای اخیر به رئال ضربه زده است. در دوران آنچلوتی، بنیتز و حالا زیدان ، مصدومیت ها در بزنگاه های حساس رئال را آزار داده اند و آخرین نمونه اش مصدومیت طولانی مدت بازیکنی است که از بهترین های فصل رئال بود.
برخی از مدیران رئال از این که تشخیص های اولمو تا این حد اشتباه است و برای چندمین بار در این فصل یک مصدومیت ساده تشخیص می شود و پس از آن طولانی می شود عصبی هستند.
علیرغم آن که اغلب بازیکنان رئال از دکتر اولمو بدشان می آید پرز اصرار ویژه ای به کار کردن با وی دارد و به نظر می رسد مصدومیت بیل زخم های گذشته را باز کرده باشد. اولمو همان کسی است که خرید بازیکن همیشه مصدومیتی  به نام وودگیت را توسط رئال تائید کرد.