مرجع خبری رئال مادرید : زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی رئال و اتلتیک بیلبائو شرکت کرد.
بیل:” وقتی بازیکنی مصدوم است. نگران می شود. بهتر شده است اما نمی توان گفت که هفته بعد تمرین می کند. این ماجرا زمان می برد. .امیدوارم 100 درصد آماده باشد. ریسک نخواهیم کرد. اگر آماده باشد بازی می کند اما نه وقتی 80 درصد باشد. او احساس درد می کرد. هر بازیکنی پروسه درمان مشخصی دارد . باید به او زمان داد. از نظر روحی شرایط خوبی دارد. بازیکن خیلی مهمی است. می خواهد به تیم کمک کند.”
برنابئو و فینال کوپا :” این بحث به باشگاه مربوط است. من فقط به بازیها و تمرینات فکر می کنم. طبیعی است که هواداران نخواهند که بارسا در برنابئو قهرمان شوند. هر کسی قواعدی دارد. برایم اهمیتی ندارد ک هبارسا در فینال کوپا قهرمان شود. فینال را می بینم چون فوتبال را دوست دارم و فرقی ندارد چه کسی قهرمان شود.
بیلبائو و آدوریز:” تیم بسیار خوبی هستند. می دانیم مقابل چه تیمی بازی می کنیم. آدوریز بازیکن بسیار مهمی برای حریف است به خصوص روی ضربات ایستگاهی. اصلا شبیه یک بازیکن 35 ساله نیست. آدوریز در یک استادیوم بزرگ بازی خواهد کرد. اتلتیک تیمبسیار خوبی است. این مشکل ترین بازی خانگی ما از زمان حضورم است. خوشحال می شوم اگر با نتیجه یک بر صفر پیروز شویم. قرار نیست همیشه پنج ، شش گل بزنیم. باید آماده آینده باشیم.”
ترکیب و جانشین مارسلو:” فردا مشخص می شود. در مورد چرخش ها باید بگویم که کواچیچ فیکس خواهد بود. مارسلو احساس درد می کند و مقابل بیلبائو بازی نخواهد کرد. امروز دوید و بهتر است. باید دید که هر روز شرایطش چطور خواهد بود. کواچیچ بازی می کند تا ایسکو استراحت کند. باید تلاش کند که با توپ و بدون توپ مثل ایسکو باشد.”
پرونده قضایی بنزما:” این ماجرا خسته کننده شده است. اول برای کریم.امیدوارم هر چه زودتر تمام شود. او می خواهد روی فوتبال تمرکز کند و من دوست دارم این ماجرا فراموش شد.”
تمایل منچستر به واران در فصل آینده :” طبیعی است که مربی اخراجی چلسی او را برای منچستر بخواه. من فقط می توانم بگویم رافا بازیکن رئال است و دوست دارم بماند چون آینده تیم است.”