مرجع خبری رئال مادرید: آن طور که مشخص است رئال در این تابستان تحرکات زیادی خواهد داشت چه در زمینه خرید چه فروش.
آئوبامیانگ
رئال یک مهاجم درجه یک در فصل آینده می خواهد که مهاجم گابونی دورتموند یکی از گزینه هاست. این بازیکن امسال در 40 بازی 35 گل زده و زیدان موافق انتقالش است. یونایتد هم او را می خواهد.
لواندوفسکی
دیگر گزینه خط حمله رئال است. مسئولان رئال مذاکراتی با وکیلش داشتند اما آنچلوتی و بایرن اجازه خروجش را نمی دهند.
موراتا
عملکرد درخشانش مقابل بایرن دل رئالی ها را برد. رئال می تواند او ار ا 30 میلیون یورو برگرداند. احتمال دارد که برگردد و با قیمتی نجومی به آرسنال فروخته شود.
ادن آزار
آماده ترک استمفوردریج است. هم او زیدان را دوست دارد و هم زیدان او را. عملکرد درخشان چلسی به او ضربه زده . تا 2020 با آبی ها قرارداد دارد اما رئال تمایل زیادی به خرید او دارد.
پوگبا
یکی از بازیکنان محبوب زیدان است. احتمالا از یووه جدا می شود. پی اس جی و بارسا او را می خواهند.
وندل
رئال به دنبال خرید دفاع چپ در کنار مارسلوست. وندل، بازیکن 22 ساله برزیلی لورکوزن یکی از گزینه هاست که قیمتش حدودا 35 میلیون یوروست.
ریکاردو رودریگز
دیگر گزینه برای رقابت با مارسلوست. ستاره ولفسبورگ است. والدینش اسپانیایی و شیلیایی هستند اما ملیت سوئیسی دارد و قیمتش 25 میلیون یوروست. با 23 سال سن در 151 بازی در بوندسلیگا 19 گل زده است.
خامس و ایسکو
هر دو بازیکن شانس جدایی در تابستان را دارند. نکته مهم در مورد باتزیکن کلمبیایی این است که همین حالا مشتریان 80 میلیونی مثل چلسی، سیتی و یونایتد دارد.
کیلور و ده خیا
احتمالا در این تابستان ماجرای تابستان قبلی تکرار می شود. کیلور منتظر افزایش دستمزدش است و رئال می خواهد از ده خیا دلجویی کند. کورتوا گزینه سوم است.
کروس
مشتریان زیادی دارد. از چلسی گرفته تا پی اس جی ، یوایتد و سیتی. امسال کمی افت کرده است.
خسه
سومین بازیکن ترکیب از نظر کمترین دقایق است. پنج گل زده و احتمال جدا شدنش بالاست.