مرجع خبري رئال مادريد : فینال کوپا تقابل دو باره گرانقیمت ترین خریدهای فصل خواهد بود . گرت بیل و نیمار جونیور . دو بازیکنی که روی هم 200 میلیون یورو قیمت دارند. در غیاب کریستیانو و افت مسی ، این دو قرار است که نقشی کلیدی داشته باشند .

آمار هر دو به عنوان بازیکنانی که تازه به اسپانیا آمده اند ، قابل قبول است اما از بازیکنانی صحبت می کنیم که به عنوان دو سوپر استار وارد اسپانیا شدند اما باعث نشدند که کسی از نبود مسی یا کریستیانو نگران شود .

گرت بیل در اولین سالش در اسپانیا آماری بهتر از بازیکن برزیلی داشت . کمتر بازی کرد اما از بازیکن سابق سانتوس بیشتر گل زد . گرت در 38 بازی 19 گل زد . نیمار اما در 39 بازی 15 گل زد . آماری که شاید برای هر بازیکن دیگری خوب قلمداد می شد اما از دو سوپر استار صحبت می شود . گرت پارسال تا این موقع در لیگ انگلیس 21 گل زده بود و حالا در لالیگا 14 گل زده است .

در مورد جامها ، بازیکن برزیلی کارش را با سوپرکاپ اسپانیا آغاز کحرد . جامی که در ان گل زد . بیل چنین فرصتی نداشت اما چهارشنبه در مستایا امیدوار است که اولین جامش را با رئال ببرد . از سویی تیمش در لالیگا و چمپیونزلیگ هم شانس دارد . این در حالیست که بارسا از اروپا اوت شده و در مورد لالیگا هم باید منتظر اتفاقات و وا دادن حریفان باشد .

اگر به عملکرد این دو در الکلاسیکوهای فصل نگاه کنیم ، نیمار برنده بوده است . بازیکن برزیلی در بازی رفت یک گل زد و یک پاس گل داد . بیل اما شب بسیار ضعیفی را پشت سر گذاشت . در نیمه دوم ، نیمار از راموس پنالت گرفت . بیل اما شب چندان جالبی نداشت .

فردا شب این دو سومین الکلاسیکویشان را خواهند داشت . در غیاب کریستیانو انتظار می رود که بازیکن ولزی ستاره رئال باشد . نیمار اما باید تلاش کند که نه تنها خودش بلکه خط حمله بارسا را احیا کند .