مرجع خبری رئال مادرید : زیدان پیش از ال کلاسیکو با رسانه ها صحبت کرد.
واران :” بعضی مشکلات را نمی توان کنترل کرد. در دومین بازی ملی مصدوم شده است. نمی دانستیم که مشکلش دقیقا چیست اما نمی تواند در این بازی حاضر باشد. مشکلش جدی است. وقتی دو بازی در زمانی کم داشته این اتفاقات طبیعی است.”
اولین ال کلاسیکو :” هدفمان بردن همه بازیهاست. به خوبی آماده شده ایم. برخی بازیکنان جایشان خالی است اما کاری نمی توان کرد. باید آماده بازیها شویم و ببینیم چه می شود. هر بازی سه امتیاز دارد و همه تلاشمان را می کنیم تا پیروز شویم.”
آزمونی جدید برای رئال:” شرایط خوبی داریم. سعی می کنیم روندمان را حفظ کنیم. این هم مثل همه بازیهاست. مسلما اهمیت متفاوتی دارد اما بازی خوبی برای فوتبالدوستان است و از تیمم راضی هستم. تلاش می کنیم تا در این بازی با جدیت کار کنیم.”
انتقام 4-0 :” در این باره صحبتی نکردیم. بازیکنان می دانند که چه شده است. فعلا فقط به حال فکر می کنیم. بازی فردا شرایط متفاوتی دارد. هر بازی متفاوت است و ببینیم چه می شود. باید این بازی را ببریم.”
چرخش:” حرفی نمی زنم. برایم بازی فردا مهم است. برای بازی فردا با تمام قوا حاضر می شویم و بعد از آن به چهارشنبه فکر می کنیم. خبری از سیتسم چرخشی نخواهد ود .بهترین تیم را مورد استفاده قرار می دهیم. ”
خاطرات ال کلاسیکو و لوئیز انریکه:” منظورتان چیست؟ خیلی وقت است که از آن ماجرا گذشته و دیگ فراموش شده است. ال کلاسیکو برای هر بازیکنی مهم است. حالا مربی هستم. اولین ال کلاسیکویم است و خوشحالم.”
پنالتی های رونالدو:” نگران نیستم. فوتبال همین است. رونالدو در این مورد پاسخش را داده است. من نگران نیستم. در بازی دومش گل زد و حس خوبی نسبت به بازیهای ملی دارد.”
فقط یازدهمین چمپیونزلیگ فصل را نجات می دهد:” می دانید که شرایط چطور است. بردن مهم است. من خودم بازیکن بوده ام و توقعات را می دهم. مهم است که روندت را ادامه بدهی. من کاملا آماده این شرایط هستم.”
بی بی سی سه ال کلاسیکویش را باخته :” فردا باید این شرایط عوض شود. تلاشمان را می کنیم.”
گذشت ده سال از آخرین ال کلاسیکویش:” امشب آرام می خوابم چرا که این یک بازی فوتبال است. یک ازی معمولی. باید لذت ببریم. مقابل بازیکنان خوبی بازی می کنیم. با آرامش خواهم خوابید و می خواهم از اولین ال کلاسیکوی دوران مربیگری ام لذت ببرم.”
ویدئوی باخت 4-0 را به بازیکنان نشان دادید؟” من ویدئوی آن بازی را دیدم. همه بازیها را آنالیز می کنم اما در موردش با بازیکنان صحبت نکردم.”
بنزما و یورو:” نمی خواهم از جواب دادن طفره بروم اما به این مسئله فکر نمی کنم. فقط به فردا فکر می کنم. ببینیم در آینده چه می شود اما می دانم که  کریم چه فکری می کند و چه نقشی می تواند داشته باشد. او روی رئال تمرکز دارد.”
اعتماد به نفس بالای بارسایی ها :” ناراحت نمی شوم. تلاش می کنیم تا بازی خوبی داشته باشیم و تمرکزمان را حفظ کنیم. هر کسی ممکن است هر فکری داشته باشد. بردن آسان نیست. بازی خوبی است و تلاشمان را می کنیم.”
چطور می توان بارسا را شکست داد ؟ ” ببینیم چه می شود. تفکر مشخصی داریم و تلاشمان را می کنیم. بازی متفاوتی است اما چیزی برای ما عوض نیم شود. تلاش می کنیم مثل همیشه باشیم.”
خامس :” کاملا نظرم در مورد او ثابت است. از حضور در این جا خوشحال است. کاملا متعصب است. او همیشه دوست دارد بازی کند.مسلما او و هیچ بازیکن دیگری دوست ندارند نیمکت نشین باشند اما من تصمیم گیرنده هستم. 22 بازیکن داریم و سعی می کنم از بهترین تیم استفاده کنم. خامس شرایط خیلی خوبی دارد. دوست دارد با ما بازی کند. به هر صورت از او حمایت می کنم. بازیکن بزرگی است.”