مرجع خبری رئال مادرید : حتی جنایت تعفن بار داور هم نتوانست بارسا و انریکه را نجات بدهد. زیدان بزرگ در اولین حضورش در نیوکمپ با یک عملکرد هوشمندانه بارسا را شکست داد تا اولین ال کلاسیکوی کاتالان ها بدون کرویف به تلخ ترین شکل سپری شود.
زیدان نبوغ خود را در اولین ال کلاسیکویش نشان داد. حالا رئال هفت امتیاز و اتلتیکو شش امتیاز تا صدر جدول لالیگا فاصله دارند. در حقیقت اگر سیمئونه دو شکست را مقابل بارسا تجربه نمی کرد تیمش اکنون صدرنشین بود!
رئال مادرید جانانه و مردانه دفاع کرد. تیم زیدان با هوشمندی یک نیمه دفاع کرد و بارسا را خسته کرد و در نیمه دوم با تعویض طلایی و حضور خسه به جای بنزما با نتیجه دو بر یک پیروز شد. زیزو طلسم شکنی کرد و تبدیل به اولین مربی رئال پس از هشت سال شد که در اولین  ال کلاسیکویش پیروز می شود. نفر قبلی شوستر بود.
بنزما که قطعا بدترین بازیکن میدان برای رئال بود با یک ضربه برگردان تماشایی گلزنی کرد. رونالدو روی ارسال گرت بیل یک گل تماشایی به ثمر رساند. با استپ ، آلوس را دریبل کرد و توپ را از میان پاهای براوو وارد دروازه حریف کرد. تک گل بارسا توسط پیکه به ثمر رسید ، بازیکنی که روی گل خورده تیمش هم مقصر بود و به نوعی گلی که زد را با اشتباهش جبران کرد.
هرناندز هرناندز در آستانه جنایتی بزرگ بود. او و تیم داوریش گل کاملا سالم گرت بیل را مردود کردند اما رئال جانانه حمله کرد، خم به ابرو نیاورد و بارسا را در خانه اش شکست داد تا زیدان تبدیل به قهرمان بزرگ رئالی ها شود و بارسا هم پس از 39 بازی شکست بخورد.MSN  اسطوره ای شبی محو داشتند. این رئال بوی یازدهمین قهرمانی چمپیونزلیگ را می دهد، این طور نیست؟