مرجع خبري رئال مادريد: بارسایی های عزیز ، همیشه دنبال جام کوپا بودید و از این حیث هم آمار خوبی دارند . هشت تا بیشتر از ما . نشانه خوبی است . سومین جام معتبر در طول تاریخ باعث مباهات شماست .  یادم است که در دوران نونیز هم طوری جامها می بردید که گویی دارید مثل نیکولاس کیج در ” ترک لاس وگاس ” عشق می کنید . در سال 2011 خوب حسابتان را کف دستتان گذاشتیم . حالا دوباره وقت تکرار همان اتفاق است . البته آن زمان خود را خیلی بزرگتر از حال می دانستید …
از فخر فروختن متنفرم اما می دانیم که وقتی کاسیاس بازی می کند ، بردن کوپا قطعی است . در سال 2011 با سه توپگیری شب شما را تلخ کرد . با پدرو ، اینیستا و مسی صحبت کنید تا در موردش به شما بگویند . شما پیتنتویی را دارید که در ابرها بسر می برد . حالا بفرمایید و قراردادش را تمدید کنید !

روز دوشنبه به دوستان گفتم که هیچ بعید نیست که دوباره رئال ده نفره شود و بحث روز پنجشنبه ، مسائل داوری باشد . مادریدیسموها آماده اش هستند . نیمار اگر لازم باشد ، می تواند نقش بازی کند . به په په هم گفتم که هر چقدر هم سرت زیر کفش های لقیه له شود ، فرقی نمی کند . باز هم به تو برچسب خشن بودن می زدند .

شانس شما را در بنگاه های شرط بندی بیشتر می دانند و همین خرسندمان می کند . امروز 25 هزار مادریدیستا آماده گرفتن جشن قهرمانی هستند . کل دنیا امشب رئالی خواهند بود .

توماس رونکرو