مرجع خبري رئال مادريد : امشب گرت بیل 24 ساله ، مهمترین بازی دوران فوتبالش را خواهد داشت . بدون کریستیانو ، نگاه ها به اوست . مادریدیسموها توقع بالایی از بازیکن ولزی دارند . 227 روز پس از پیوستنش به اسپانیا این می تواند اولین شب بزرگش باشد . در واقع می تواند اولین جامش را در اسپانیا با پیراهن رئال ببرد .

پس از هشت سال حضور در سطح حرفه ای ، گرت 330 بازی رسمی داشته و 91 گل زده است . او فقط یک جام در کارنامه دارد : کارلینگ کاپ 08-2007 با تاتنهام . تورنمنتی که فقط 72 دقیقه در آن حضور داشت . فینال مقابل چلسی بود اما او به علت مصدومیتش حضور نداشت .

سال بعدش تاتنهام در همین تورنمنت دوباره مقابل یونایتد فینالیست شد . بیل در دقیقه 98 به جای جیناس وارد زمین شد . 22 دقیقه حضور داشت و تیمش در ضربات پنالتی باخت . در رئال امسال به دنبال سه جامه شدن است.

امسال بیل فقط چهار بازی در کوپا داشته است ، اسپانیا ، رفت و برگشت ، اسپانیول و اتلتیکو مادرید . در مجموع 297 دقیقه بازی کرده و  هیچ گلی نزده است اما در بازی مقابل اسپانیول به بنزما پاس گل داد .

گرت با تیم ملی ولز هعم بازی مهمی نداشته است . او 40 بازی با تیم ملی کشورش داشته و 9 گل زده است اما هرگز در مراحل پایانی یورو و جام جهانی حضور نداشته است . ولز یکی از ضعیف ترین تیم های ملی را دارد و در رنکینگ فیفا نیز در رده 47 قرار گرفته است .