مرجع خبري رئال مادريد : تصویر کمی عیر عادی است . اول به خاطر زاویه اش . گویی که عکاس از چشم یک هافبک این صحنه را می بینید . گویی یک ناظر از نقطه کرنر دارد به دروازه نگاه می کند و آماده است تا با بازوکا ، شلیک جانانه ای داشته باشد .

http://opinion.as.com/opinion/imagenes/2014/04/16/portada/1397618501_563441_1397618559_noticia_grande.jpg

تصویر کمی غیر عادی است چرا که از فاصله چند صد فوتی گرفته شده است . در ان بازیگران غیر عادی دیده نمی شوند . کل دروازه و ستارگانش مشخص هستند . کریستیانو ، آدریانو ، پینتو  ، دروازه و هوادارانی که در تعلیق هستند .هوادارانی که 20 آوریل 2011 به مستایا آمده اند .

فریم ، ظرافت و دقت همکارمکان ، آلبرتو ایرانزو هر گونه تردیدی را از بین می برد . کریستیانو  با پرشی 2.44 سانتی متری توپ را می زند . اگر دقت کنیم که چنین پرشی در دقیقه 103 بازی انجام شده است ، داستان جالب تر هم می شود . آدریانو حتی نای پریدن از روی زمین هم ندارد . پینتو ، حرکات دی ماریا و ارسالش را دنبال می کند و خیلی دیر روشن شده است . کریستیانو ضربه سر می زند و دروازه بان هنوز پایش را از روی زمین بلند نکره است . شاید اگر سه سال هم می گذشت ، پینتو هنوز به توپ نمی رسید .

پوستری که از فینال 2011 به جای ماند ، امشب تکرار نمی شود . در مستایا ، آدریانو ، پینتو و عکاس بازوکا به دست خواهند بود اما کریستیانوی گلزن و سمبل آن پیروزی حضور نخواهد داشت .

سوال این جاست که امشب چه کسی می خواهد چنین پروازی داشته باشد تا یک عکاس مثل آن شب بتواند آن را در تاریخ ثبت کند .

خوانما تروبا