مرجع خبري رئال مادريد : مستایا امشب میزبان فینال کوپا دل ری میان رئال و باراس خواهد بود . دو غول فوتبال جهان امشب قابل هم قرار می گیرند . دو تیمی که به گفته ترانسفرمارکت گرانقیمت ترین ترکیب های دنیا را دارند . در حقیقت امشب ترکیبی از دو تیم که در زمین خواهند بود ، 1219.5 میلیون یورو ارزش دارند .

بارسلونا ترکیبی 628.1 میلیونی را در اختیار دارد و رئال ترکیب 591.4 میلیونی . از میان آنها ، بارسا با تریکبی 433.3 میلیونی به درون زمین می رود و رئلا با ترکیب 34 میلیونی (اگر ایارا به جای ایسکو در ترکیب قرار گیرد ، ارزش ترکیب به 330 میلیون می رسد) گرت بیل و نیمار با ارقامی در حدود 100 میلیون یورو در تابستان به رئال و بارسا پیوستند و امشب به عنوان گرانقیمت ترین خریدهای تاریخ مقابل هم قرار می گیرند .

مسلما این دو باید ستارگان امشب تیمشان باشند تا در این مقطع کلیدی فصل خودی نشان دهند . گرت بیل 19 گپل زده و 15 پاس گل داده است . نیمار 15 گل زده و 11 پاس گل داده است .

غیبت کریستیانو که ترانسفرمارکت قیمتش را 100 میلیون می داند از ارزش ترکیب رئال کمی کاسته است . گرانقیمت ترین غایب بارسا هم پیکه 36 میلیونی است .