مرجع خبري رئال مادريد : پیروزی رئال در مقابل بارسا تاثیر بی نظیری در رسانه های داخلی و بین المللی اسپانیا داشت . حتی کاتالان ها هم به ستایش از رئال پرداختند .

اسپورت :” دوره فعلی بارسا تمام شد و حالا دوره دیگری اغاز می شود . رئال مادری ، یک بارسای ناراحت را مدفون ساخت . همه چیز تمام شد . بارسا دقایقی در فنیال داشت رویا پردازی می کرد اما گرت بیل کار را تمام کرد . شکست سختی در فینال کوپا دل ری سپید بود . ”

ال موندو دپورتیوو :” یک کوپای بسیار تلخ . بارسا ، فینال را مقابل رئالی باخت که برتر بود اما بارسا شایسته رسیدن به وقت اضافه بود . بارترا ، گل امید را زد و نیمار توپ را در پایان بازی به تیرک زد . ”

ال پایس :” بیل ، بولت بود . با یک استارت 50 متری ، بازیکن ولزی توانست که رئال را در مقابل بک بارسای متزلزل به پیروزی برساند . ”

گاردین – انگلیس :” بیل به سمت گرفتن فینال کوپا دلی ری از بارسلونا تاخت . بازیکن ولزی در دقیقه 88 بازی استارت زد و با کوپا دل ری برگشت . ”

گاتزتا دلوا اسپورت – ایتالیا :”آنجلوتی پادشاه اسپانیاست . فینال والنسیا با شاهکار استادانه بیل تمام شد . قبلش گل برتری دی ماریا با ضربه سر باترا پاسخ داده شده بود . آنجلوتی اولین شادی خود را با رئال تجربه کرد . ”

اکیپ – فرانسه :” گرت بیل اثرش را گذاشت . او این را یک مقصد تعیین کرده بود . گرت بیل در دقیقه 85 کوپا دل ری را به رئال مادرید داد . حالا باید دید که گرت در ادامه لیگ چطور است . نیمار می توانست که بازی را به وقت اضافه بکشاند اما این کاسیاس بود که کاخ سفید را نجات داد . ”

بیل د – آلمان :” بیل ، کوپا را به رئال رساند . بازیکن ولزی کمی پیش از سوت پایان یک گل بی نظیر را زد . بیل حتی بدون آن که رونالدو در کنارش باشد ، خوش درخشید . سوپر استار نبود اما کارلو نخواست که ریسک کند و او را برای بازی با بایرن نگه داشت . ”

اوله – آرژانتین :” رئال مادرید ، پادشاه است . با گلهای دی ماریا و بیل ، رئال توانست به بارسلونا غلبه کند و کوپا را ببرد . تیم جراردو مارتینو عملکرد ضعیفی را با حضور مسی و ماسکرانو داشت . ”

گلوب اسپورت – برزیل :” حمام بیل . بدون کریستیانو ، بازیکن ولزی درخشید و رئال به قهرمانی کوپا رسید . رئال توانست که فشار را تحمل کند و از ضعف دفاعی بارسا تمام کند . نیمار ممکن است که اولین سالش در بارسا را بدون جام تمام کند .

یو او ال – برزیل :” نیمار و مسی محو شدند و رئال بدون کریستیانو به کوپا رسید . بازیکنان آرژانتینی و برزیلی در ترکیب تاتا عملکرد بدی داشتند . ”

لانسه – برزیل :” نیمار ضعیف بود ، بیل یک گل عالی زد و رئال به کوپا رسید . بازیکن ولزی ، خط دفاع بارسا را ویران کرد و باعث بردن اولین جام فصل رئال شد . این نتیجه روزهای جهنمی بارسا را مشکل تر کرد .”