مرجع خبري رئال مادريد : گزارش شگفت انگیز پیمان یوسفی که با حمایت یکجانبه اش برای بارسلونا همراه بود ، با موجی از انتقادات از سوی مادریدیسموها همراه بود . برخی از کامنت های مرجع خبری رئال مادرید از دیشب تا کنون در زیر آمده است . شگفت انگیز است که چطور در رسانه ملی که داعیه بی طرف بودن دارد ، این گونه یک گزارشگر با پرچم و پیراهن بارسا از تیم محبوبش حمایت می کند و بارترا ، بازیکن بارسا را ” طفلک ” بخواند !

“آقای پیمان یوسفی گزارشگر عزیز هواداران بزرگترین تیم دنیا هرگز غرض ورزی های شما را فراموش نخواهند کرد به امید حرفه ای شدن شما دوست عزیز که هنوز بعد از این همه سال در لحظاتی که تحمل شکست را ندارید کنترل خودتان را از دست داده و سخنانی بر زبان آوردید که مرور دوباره آنها میتواند کمک شایانی در بهبود سطح روانی شما داشته باشد تا در لحظاتی که وظیفه شما گزارش فوتبال است و نه اظهار نظر شخصی و کری خوانی،”

” یوسفی تا صبح خوابش نبرده خیلی ی طرفه چرت گزارش میکرد اما بیل خوب حالی ازش گرفت”

” یشب پیمان یوسفی بی منطق واسه اینکه ارزش قهرمانی بیاره پایین همش می گفت البته کوپا در بازیهای داخلی اهمیتش کمه”

” سوتیای یوسفی: بیل تو بارسا فصل خوبی نداشته!! طفلکی بارترا مصدوم بود و نتونس خودشو نشون بده!! جانبداریش از بارسا: رئال جلو بایرن حذفه. قهرمانی رو به رئال تبریک میگم و آرزوی جام بیشتر واسه بارسا در سال های آینده دارم”

” افعا برای پیمان یوسفی متاسفم..بارسایی بودنش برام ثابت شد….داره میگه با نمام احترامی برای رئالیا قائلم اما حذف بایرن مونیخ تو چمپیون تقریبا محاله…..”