مرجع خبري رئال مادريد : تاتا مارتینو ، مربی بارسا با شکست به رئال به اخراجش نزدیک شد . وی گفت :” از شکست ناراحت هستم ، به خاطر هوادارانی که از ما حمایت کردند . این تیم راه زیادی در پیش دارد و هنوز نکات مثبتی مانده است . مسلما شکست دردناکی بود اما آینده من بستگی به این نتیجه ندارد . در هفته های اخیر هم گفتم که آینده ام با چند بازی عوض نمی شود . ”

مربی بارسلونا گفت :” سعی کردیم که مقابل دی ماریا و بیل دفاع کنیم . گلهای بی نظیری زدند . روی دو ضد حمله تاوان خیلی سنگینی دادیم . خیلی مشکل است که بتوان بازیکنی را پیدا کرد که در آن مقطع از بازی این گونه استارت بزند . ”

و بامزه تر زمانی بود که او از بیل ستایش کرد . همین تاتا مارتینو در اغاز فصل به تمسخر خرید بیل پرداخته بود و حالا می گوید :” بیل استعداد زیادی دارد و برای تمام کردن خونسردیش بالاست . خیلی خوب کار کرده است . ”

وی در مورد این شکست افزود :” به رئال تبریک می گوییم . شرایط خوبی نیست . هفته بسیار مشکلی برای ما بود که در همه جبهه ها عقب ماندیم اما باید به تلاش ادامه بدهیم . ”

ژاوی :” رئال دفاع کرد !!”

ژاوی اما در جمله ای خنده دار گفت که رئال بیشتر به دنبال دفاع بوده است تا حمله . گویی که این بازیکن به حدی سنش بالا رفته و دچار کهولت سن شده که گرت بیل ، دی ماریا و بنزما که انواع و اقسام موقعیت ها را داشتند و از دست دادند را بازیکن بارسا می بیند . وی در جمله ای خنده دار گفت:” آنها در دفاع خیلی خوب بودند . ما چوب دو اشتباه خودمان را خوردیم . بارسا بیشتر به حمله فکر کرد و رئال به دفاع ! “