مرجع خبري رئال مادريد : کریستیانو رونالدو ، بازیکن پرتغالی رئال مادرید گفت که این تلاش است که فاصله را میان بازیکنان خوب و ستارگانم مشخص می کند .

وی می گوید :” همیشه به بازیکنانی که بهترین روند را داشتند ، توجه داشتم . فاصله میان یک بازیکن خوب و یک ستاره ، کار و تلاش است . ”

این ستاره به سوفوت گفت :” با بازیکنانی با استعداد بی نظیر بازی کردم . بهتر از خودم ؟ گفتنش مشکل است اما حقیقت این است که همیشه ثبات داشتم . بازیکنان زیادی هستند که در پنج ، ده و پانزده بازی خوب هستند اما سخت است که بتوان در 60 بازی فصل خوب بود . کلید دستیابی به چنین موفقیتی ، خوب خوابیدن ، خوب استراحت کردن و خوب غذ خوردن است چرا که تفاوت بازیکنان خوب و بهترین بازیکن جهان در همین جزئیات جهان است . ”

رونالدو می گوید که پس از بردن توپ طلا ” سخت ” تلاش می کند تا نشان بدهد که لیاقت این جایزه را اشته است . وی همچنین در این باره که در گذشته تصویر بدی از خود ارائه داده است هم توضیح داد :” اشتباهات زیادی داشتم اما خوشحالم که دیگر گذشته است چرا که باعث شد از نظر شخصیت و انسانیت بازیکن بهتری شود . از خیلی لحاظها بهتر شدم . ”

وی توضیح داد :” درون زمین بهترین تصمیمات را می گیرم . پدر شدنم هم باعث شد که خونسرد تر باشم و صبور تر عمل کنم . زمان اثر خود را می گذارد . شاید برخی تصویر بدی از من در اوایل دوران فوتبالم به یاد داشته باشند . این به خاطر برخی رفتار های خاص بود . ”

رونالدو گفت که در ” هر بازی ” تلالش می کند که ” بهترین روند ” را داشته باشد و افزود :” همیشه می خواهم گل بزنم ، برنده باشم و بازیکن بهتری شوم . هیچ چیز عوض نشده است . به تنهایی فشار را حس می کنم . اگر این طور نبود ، این قدر خوب نبودم . ”

کریستیانو گفت که رویایش بردن جام جهانی است چرا که ” یک دستاورد بزرگ ” است و افزود :” مشکل خواهد بود اما هر چیزی ممکن است . ”

——-