مرجع خبري رئال مادريد : ایسکو آلارکون بی تردید یکی از کلیدی ترین مردان در قهرمانی رئال در نوزدهمین کوپای تاریخش بود . او روی گل اول بازی درخشید ، در خط دفاعی فداکاری کرد و فوتبال رئال روی پاهای او می چرخید . محصول آکادمی والنسیا در مستایا درخشید . استادیومی که اولین بازی حرفه ای خود را در ان داشت .

این بازیکن مالاگایی به خاطر بی ثباتی مورد انتقاد بود اما با عملکردش حتی منتقدانش را متعجب کرد . مقابل بارسا او کیفیت و توانایی های خود را در زمینه خلاقیت نشان داد . ایسکو در این بازی بر خلاف همیشه در کارهای تدافعی هم کارش حرف نداشت .

روی صحنه گل اول رئال ، کارش عالی بود . او توپ را در زمین خودی از آلوس ربود ، آن را نگه داشت تا بازیکنان جا بگیرند و سپس پاسش را فرستاد .

توپربایی او روی این صحنه فوق العاده بود . او در این بازی به حدی جدی و سرسخت بود که کارت زرد هم گرفت . او رکورد دار توپربایی در این بازی با 12 توپربایی بود . بوسکتز با 11 و مودریچ با 10 توپربایی پس از او قرار گرفتند .

حالا کارلو با یک مصیبت شیرین مواجه است . وقتی کریستیانو بر می گردد او نمی داند که به چه کسی باید استراحت بدهد : ایسکو یا دی ماریا . دو بازیکنی که فوق العاده هستند .