مرجع خبري رئال مادريد : “امیدواریم این اولین جام فصل باشد ” این جمله برخی بازیکنان رئال پس از قهرمانی کوپا بود . رختکن جاه طلب است و نمی خواهد به این جام اکتفا کند . حالا لالیگا و چمپیونزلیگ مانده است . اگر رئال هر دو را ببرد می تواند سه جامه شود که برای اوئین بار در تاریخش به این رکورد می رسد.

تیم آنجلوتی جشن کوپایش را کوتاه کرد و حالا همه نگاه ها به سه جامه است . رئال در تاریخ 112 ساله اش هرگز چنین دستاروی نداشته و امسال امیدورا است که رکورد بشکند .

راموس گفت :” امیدواریم باز هم برای جشن گرفتن به سیبلس بیاییم . ” ایکر گفت :” امخیدوارم ، حس می کنم و عزم دارم که دوباره در این جا باشم . ” آربلوا گفت :” جامی بود که به عنوان اولین جام فصل منتظرش بودیم چرا که هنوز خیلیم انده است و بازیهای دیگری داریم . ” کریتسیانو هم گفت :” تبریک می گویم اما هنوز دو جام مانده است . ”

قرار بعدی رئال در چمپیونزلیگ است . رئال در لالیگا استراحت می کند . بایرن حریف نیمه نهایی است . بازی رفت در برنابئو چهارشنبه آینده خواهد بود . رئال می خواهد نتیجه خوبی بگیرد تا با خیالی راحت تر به مونیخ می رود . هیجان دهمین چمپیونزلیگ در قلب مادریدیسموها کاملا وجود دارد .

لالیگا ماموریت دیگر تیم آنجلوتی است . رئال در رده دوم است و منتظر است تا اتلتیکو حدقال چهار امتیاز از دست بدهد . بازیهای رئال با اوساسونا ، والنسیا ، وایادولید ، سلتا و اسپانیول هستند . رئال 15 امتیاز می خواهد تا 94 امتیازی شود . اتلتیکو باید حداقل چهار امتیاز از دست بدهد : در مقابل الچه ، والنسیا ، لوانته ، مالاگا و بارسلونا .