مرجع خبري رئال مادريد : وقتی ایکر کاسیاس وارد جایگاه ویژه مستایا شد (پادشاه خوان کارلوس پای چپش را گرفت تا نیافتد) ، جام قهرمانی کوپا را برداشت و آن را بر بام مستایا بر افراشت ، ای حرکتش 25 هزار مادریدیستای حاضر در استادیوم را به وجد آورد . او یک خوشبختی است .

بردن جام یکی از کارهای روتین کاپیتان رئال و تیم ملی اسپانیاست . از 2008 که در یوروی وین جام را با لوئیز آراگونس بالای سر برد ، بزرگی خود را آغاز کرد . در 11 ژولای 2010 در ژوهانسبورگ با جام جهانی دومین جامش را بالای سر برد . یعنی اوج دنیای فوتبال .

با رفتن رائول ، در رئال این بزرگی را ادامه داد . از زمان جدایی رائول در سال 2010 و پیوستنش به شالکه ، ایکر پنج جام دیگر بالای سر برده است تا نشان دهد که حضورش یک خوشبختی بزرگ است .

در سالهای 2011 و 2012 ، کاپیتان چندین بار جامها را بالای سر برد . اولین بار در همین مستایا بود که کوپای 2011 را به عنوان اولین جام مورینیو بالای سر برد . ایکر در آن بازی دو توپگیری بی نظیر مقابل پدرو و اینیستا داشت . سال بعدش ایکر دبل کرد . اولی در لالیگای رکوردها با 121 گل و 100 امتیاز بود . دومی با یوروی اوکراین و لهستان زیر نظر دل بوسکه . در آن بازی ، اسپانیا با نتیجه 4-0 به ایتالیا غلبه کرد . حرکت ایکر در آن بازی جالب بود چرا که از داور خواست که سوت پایان را سریع تر بزند . سومین جامش در 2012 نیز با غلبه بر بارسا در سوپرکاپ اسپانیا بدست آمد . در دور رفت ، توپگیری بی نظیرش باعث شد که بازی به جای آن که 4-1 شود ، روی صحنه بعدش توسط دی ماریا در نیوکمپ 3-2 شود .

چهارشنبه در مستایا هفتمین حضورش به عنوان کاپیتان و قهرمانی را تجربه کرد . البته این ایان کارش نیست . او امیدوار است که دو جام باقی مانده در این فصل را هم ببرد . ایکر هنوز به عنوان کاپیتان ، دهمین چمپیونزلیگ را کم دارد …