مرجع خبری رئال مادرید: امشب رئال مادرید و منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم خواهند رفت. این بازی سومین دیدار این دو تیم در ورزشگاه اتحاد، در تاریخ لیگ قهرمانان اروپاست.

اولین بازی رئال مادرید و منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد در تاریخ 21 نوامبر 2012 برگزار شد که بازی برگشت رئال – سیتی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل 2012/13 بود که در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر برگزار می شد. قضاوت آن بازی برعهده‌ی جانلوکا روچی، داور ایتالیایی، بود و رئال مادرید از تصمیمات داوری در آن بازی به‌شدت متضرر شد. در دقیقه 10 کریم بنزما روی سانتر زیبای آنخل دیماریا با بغل پایی تماشایی دروازه سیتیزن ها را فرو ریخت و در دقیقه 74 نیز در یک تصمیم عجیب از سوی داور و اعلام پنالتی برای منسیتی و دادن کارت زرد دوم به آلوارو آربلوا و اخراج وی از زمین مسابقه، زمینه به ثمر رسیدن گل تساوی برای آبی آسمانی ها فراهم شد و سرخیو آگوئرو از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند و این نتیجه تا پایان بازی برقرار بود.

Man-City-v-Real-Madrid-Karim-Benzema-goal_2864252

در جدول گروه دی که رئال و سیتی در آن گروه قرار داشتند در نهایت رئال مادرید با 11 امتیاز دوم شد و به مرحله بعدی صعود کرد اما منچستر سیتی فقط با کسب سه امتیاز در رتبه چهارم جای گرفت و به طور کامل از رقابت های اروپایی کنار رفت.

آن فصل آخرین فصل حضور مربی پرتغالی در رئال مادرید بود و در منچستر سیتی نیز روبرتو مانچینی سرمربی کنونی تیم ملی ایتالیا وضعیت خوبی را سپری نمی کرد و در آخر فصل مانچو نیز از کار برکنار شد.