مرجع خبري رئال مادريد : نیم ساعت پس از بازی ، زمانی که بازیکنان شروع به لذت بردن از پیروزی در محفل خصوصی خود کردند ، آنجلوتی به ایسکو نزدیک شد و با او دست داد . بدین ترتیب از بازی فوق العاده بازیکن مالاگایی در فینال تجلیل کرد چرا که این بازیکن بیش از حد توقع به خصوص در فاز دفاعی ظاهر شد .

ایسکو در مهمترین بازی دوران فوتبالش یک گام به جلو برداشت و به عنوان بازیکنی خود را مطرح کرد که آماده چالش های بزرگ است . او نه تنها یک بازیکن با استعداد ، بلکه بازیکنی است که می تواند در خط دفاع فداکاری کند و اثر خود را بگذارد . او بازیکنی بود که در فینال بیشترین توپربایی را داشت .

کارلو پس از بازی گفت :” از ایسکو خیلی راضی هستیم . عالی بود و خوب بازی کرد . او را به خاطر کیفیتش تحسین می کردیم اما در این بازی سخت تلاش کرد و در یک لحظه خوب واکنشی درست داشت . ”

حتی زیدان هم در پایان بازی به او تبریک گفت و به خاطر تلاشش او را تحسین کرد . زیدان بیش از هر کسی به این بازیکن اعتقاد دارد و حالا به نظر می رسد او و کارلو مفوق شده اند که از ایسکو ، سیدورفی دیگر بسازند .

ایسکو مستایا را کاملا با خستگی ترک کرد اما از این که توانست در اولین فینال فوتبالش بدرخشد ، خوشحال بود . این بازیکن 88 دقیقه بازی کرد و فوق العاده بود . در حقیقت او حالا به عنوان یکی از محبوب ترین ها در برنابئو ، آماده ادامه فصلی فوق العاده است هر چند که می داند با بازگشت کریستیانو کمی مشکل است که در ترکیب اصلی قرار گیرد .