مرجع خبري رئال مادريد : وقتی که در آخرین روز فصل نقل و انتقالات تابستانی ، آنجلوتی تصمیم به رفتن اوزیل گرفت ، شبی مثل چهارشنبه را در رویاهایش می دید . با دی ماریای گل زن ، بی نظیر و کاملا در خدمت تیم که با تلاش و فوتبالش می تواند اثری بی نظیر بگذارد . حالا کارلو دارد مزد آن تصمیم را می گیرد .

ال فیدئو عالی بازی می کند . خودش تصمیم گرفت که بماند و برای رسیدن به ترکیب بجنگد . می دانست که رقیبش گرت بیل است ، خرید پر سر و صدای فلورنتینو پرز .

اما دی ماریا در مستایا درخشید ، یک گل زد و تحسین ها را بر انگیخت . در حقیقت او ماه هاست که دارد این گونه بازی می کند و فوتبالی به یاد ماندنی را ارائه می دهد .

دی ماریا برای دومین بار در مستایا در فینال بازی می کرد . در سال 2011 هم سانتر گل کریستیانو کار او بود . این بار هم قهرمان رئال شد .

دی ماریا که زمانی ماجرای تنظیم شدنش در برنابئو جنجال شدیدی را به راه انداخته بود ، با حمایت کارلو می درخشد . 100 روز از آن زمان می گذارد و کم کم در ترکیب جا افتاده است .

دی ماریا در کوپا چهار گل زد . یکی در مرحله یک هشتم ، یکی یک شانزدهم ، یکی نیمه نهخایی و آخری در فینال . در حقیقت در لحظات کلیدی به داد رئال رسید ، مثل دور رفت نیمه نهایی با اتلتیکو که کارش حرف نداشت .

ویدئوی عملکردش در فینال کوپا را اکثر مربیان تیمهای بزرگ اروپا با دقت تماشا می کنند .بسیاری از این که ال فیدئو در تیمشان نیست ، تاسف می خورند . آن هم در حالی که می دانند که در زمستان خریدنش برای انها خیلی راحت بود .

اما حالا با این عملکرد ، قیمتش چندین برابر بالاتر رفته است . او دٌر گران رئال مادرید است . باشگاه به هیچ وجه نمی خواهد او را بفروشد و ماندنش در تابستان یکی از اهداف بزرگ باشگاه است .