مرجع خبري رئال مادريد : شب 16 آوریل 2014 به این آسانی ها از یاد و خاطر فلورنتینو پرز پاک نخواهد شد . بنا بر بسیاری از دلایل و مدارک ، این بزرگترین شبش پس از مدتهای مدید بود . بیش از همیشه ، چهره اش این را نشان می داد . در قلبش خاطره ویژه ای از پیتینا وجود داشت ، همسرش که چند سال پیش در چنین روزهایی فوت شد . خودش می گوید :” مسلما او روحش هم به ما کمک کردند تا موفق شویم . ”

مدیر به همراه هیئت رسمی و به عنوان عضوی از گروه از والنسیا برگشت اما به سیبلس نرفت . او ترجیح داد که مراسم را در خانه و از طریق رئال مادرید تی وی ببیند چرا که به قول خودش :” این چنین جشنهایی برای بازیکنان و هواداران هستند . ”

فردایش سیلی از تبریک ها به سمتش جاری شد . در خانه ناهار خورد و بعد از ظهر بازی تیم بسکتبال را دید . تمجید ها از بیل هم بیشتر و بیشتر باعث می شد که ذوق زده باشد .

مسلما این برایش بیش از یک فینال کوپا اهمیت داشت . این حاصل تلاشی بود که کرده بود و آوردن آنجلوتی بالاخره ثمره داده بود .

یکی از دلایل بزرگ خوشحالی پرز مربوط به نام زننده گل دوم رئال بود : گرت بیل . این بازیکن و عملکرد پر فراز و نشیبش یکی از دلایلی بود که به پرز شدیدا تاخته می شد . پرز حس می کند که او پس از کریستیانو و مسی سومین بازیکن برتر دنیاست و حضورش در رئال ، یک موهبت بزرگ است . به همین خاطر خوشحال است که سرمایه گذاری بزرگش جواب داده است .

پرز دیروز به اطرافیانش گفت :” از این گلها بیش از این هم خواهد زد چرا که شرایط بدنی و فیزیکیش به او این اجازه را می دهند . ما هنوز بیست درصد بیل را هم ندیده ایم . ”

این پیروزی یک بمب روحی برای پرز ، خوزه آنخل سانچز ، مدیر اجرایی ، کادر فنی و بازیکنان بود . آنها می دانند که با این پیروزی می توانند که جشن های دیگری با هم بگیرن د.

یکشنبه پرز در والدبباس حضور یافته بود و با تیم و کادر فنی صحبت کرده بود . بازیکنان در این لحظه بزرگ حمایت تیم و باشگاه را حس می کردند . باشگاه در این مدت سعی کرد که آرام حرکت کند و سکوت در مورد لگد زشت بوسکتز به په په هم این را نشان می دهد .

مسلما آن جلسه یک جلسه مهم و بزرگ بود . جلسه ای که حال بازیکنان را عوض کرد . در حقیقت رئال نسبت به یک ماه پیش که دو شکست به بارسا و سویا داده بود ، حالا کاملا یک تیم متفاوت شده است .

حالا بازیکنان بیش از همیشه در کنار پرز هستند و حس می کنند که با مدیرشان رابطه خوبی دارند . در حقیقت والدبباس تبدیل به منبع اتحاد شد . از این به بعد دیگر ضیافت های اتحادی در رستوران ها برگزار نمی شوند ، بلکه این جلسات در والدبباس هستند که حال تیم را عوض می کنند .

اما در میان جشن ها ، شیوه جشن گرفتن دو نفر جالب بود : بیل و ایسکو . اولی شبیه به توریستی بود که همه چیز را در تلفن همراهش ثبت می کند و دومی واکنش و لبخندی های بی نظیری داشت .

حالا تیم عقب نمی کشد و آماده جشن های بعدی است . به نظر می رسد که این تازه آغاز مسیر است و این روند ادامه می یابد .