مرجع خبري رئال مادريد : بایرن چهارشنبه به برنابئو می آید . این تیم همیشه برای رئال یک کابوس بوده است . به خصوص در دهه های 70 و 80 .

جنون برنابئو
رقابت رئال – بایرن در سال 1976 آغاز شد . رئال بدون پیری و برایتر و با حضور ولازکز و مارتینز وارد بازی شد و 1-1 گرفت . در پایان یک هوادار به سمت داور و مولر رفت . در بازی برگشت ، بایرن 2-0 باخت تا آمانسیو که اخراج شد ، وداع تلخی با اروپا داشته باشد .

گلباران تاریخی
در سال 1980 ، رئال مادرید یک بازی دوستانه در ماه آگوست با بایرن داشت که فیکس هایش نبودند . بایرن 9-1 برد که در نیمه اول 7-0 برده بود . بوسکوف پس از بازی گفت :” ترجیح می دهم در یک بازی 9 گل بخورم و ببازم تا 9 تا را با یک گل ببازم ”

تعلیق بازی
رئال مادرید ، بایرن را برای جام برنابئوی 81 دعوت کرد . در نیمه نهایی مقابل دینامو طلیلیسی ، پس پرز تصمیم به اخراج رومنینگه به علت حرکات زشت علیه هواداران گرفت . بایرن ، زمین را ترک کرد و بازی تعلیف شد .

لگد خوانیتو
در نیمه نهایی 87-88 ، در بازی رفت در مونیخ با قضاوت والنتین که پنالتی بویو سوخت ، بازی با تکل خشن ماتئوس روی کندو داغ شد . خوانیتو کنترلش را از دست داد و سر بازیکن آلمانی را له کرد . پس از بازی عذرخواهی کر . ماه ها بعد این دو با هم آشتی کردند .

حرکات آگنتالر
در بازی برگشت ، برنابئو برای برگرداندن نتیجه 4-1 پر شد . آگنتالر به خاطر خشونت علیه هوگو اخراج شد و با انگشتش خطاب به هواداران اشارتی داشت . این باعث شد که هواداران به سمتش اشیایی پرتاب کنند تا برنابئو چند بازی محروم شود .

سرخوشی رئال
رئال مادرید اولین خوش شانسی مقابل باغیرن را در فصل 88-87 داشت . رئال در مونیخ تا دقیقه 84 با نتیجه 3-0 باخته بود اما گلهای بوترا و هوگو تیم را نجات داد . در بازی برگشت ، یانکوویچ و میشل ، طلسم باواریایی ها راش کست دادند .

دوئل چهار گانه
در بازی گروهی در فصل 99-00 ، بایرن توانست که دو بازی را 4-1 و 2-4 ببرد . در نیمه نهایی اما رئال برد . کان در مورد ایکر و رئال گفت :” استفاده از یک دروازه بان 18 ساله ریسک است . ” رئال 2-1 برد . در بازی برگشت ، گل آنلکا باعث پیروزی رئال به سمت هشتمین چمپیونزلیگ شد .

دوئل های جنجالی
دوئل ها در 2001 ، 2002 و 2004 ادامه یافت . در نیمه نهایی 2001 ، بایرن توانست صعود کند که قضاوت نیلسن در بازی برگشت افتضاح بود . در مرحله یک چهارم 2002 ، ژرمن ها پس از پیروزی 2-1 در دور رفت امیدورا بود . سالی حمیدزیچ گفت :” اگر فشار بیاوریم ، گند می زنند . ” کان هم گفت :” عمرا ار گل بزنند . ” رئال بازی برگشت را 2-0 برد و به سمت نهمین چمپیونزلیگش رفت .

محرومیت روبرتو کارلوس
در سال 2004 ، رئال دوباره غالب بود . در دور رفت ، روبرتو کارلوس یک تکل خشن روی روبرتو کارلوس زد و دو جلسه محروم شد . کان باز هم کری خوند :” شکستشان می دهیم . ” اما موفق نشد .

گل فن بومل
در سال 2007 در مرحله یک هشتم ، در دور رفت ، بایرن 3-1 باحت که فن بومل در دقیقه 88 گل زد . بازیکن بارسا انواع و اقسام شکلک ها را پس از گلش در اورد . در بازی برگشت ، بایرن با گل ماکای در ثانیه 10 بازی شرایط را برگرداند . راموس هم در آن بازی دماغش شکست .

پنالتی
آخرین اپیزود در سال 2012 بود . بایرن دور رفت را 2-1 برد و برنابئو آماده بازگشت بود . کریستیانو ، در یک ربع رئال را 2-0 پیش انداخت . مورینیو اشتباه کرد و به تیمش دستور دفاع داد . روبن گل زد و بازی به پنالتی کشید تا کریستیانو ف کاکا و راموس پنالتی هایشان را خراب کنند . نوئر به تمسخر راموس پرداخت :” فکر نمی کردم دوست داشته باشد توپ را از بالای دروازه روانه اوت کند . “