مرجع خبری رئال مادرید : پیروزی مقابل سیتی به معنی صعود رئال به فینال چمپیونزلیگ خواهد بود. موفقیتی که زیدان را محبوب تر از پیش می کند.
1- عملکرد فوق العاده کیلور در چمپیونزلیگ
کیلور ناواس در برنابئو در این فصل در چمپیونزلیگ کلا گل نخورده است. در این مسابقفات فقط دو گل در زمین ولفسبورگ خورده است. کیلور در ده بازی این فصلش در چمپیونزلیگ هشت تا را برده ، یکی را مقابل ولفسبورگ باخته و یکی را در زمین سیتی مساوی کرده است.

2- کارواخال و مارسلو، دو خنجر در دو جناح
بازگشت این دو به ترکیب پس از استراحت مقابل سوسیه داد خبر خوبی برای رئال است. مارسلو سومین بازیکن ترکیب رئال از نظر توپربایی در چمپیونزلیگ با 49 تاست و پس از کاسمیرو و کروس قرار گرفته است. کارواخال حمایت برنابئو  را دارد. محصول آکادمی در 540 دقیقه در چمپیونزلیگ 34 توپ ربوده است. دنیلو در 507 دقیقه 18 توپ ربوده است.

3- بازگشت رونالدو
کریستیانو مصدویمتش را پشت سر گذاشته و می خواهد هر طور که شده مقابل سیتی بازی کند. او فقط یک گل تا رکورد 17 گلش در فصل دسیما فاصله دارد. کریستیانو با حمایت هوااداران می خواهد هت تریکش مقابل ولفسبورگ در بازی قبلی خانگی در چمپیونزلیگ را تکرار کند.

4- برنابئو پر می شود
ورزشگاه رئال برای سفر به میلان پر می شود. بلیط ها تمام شدند و کل 80 هزار هوادار رئال در برنابئو برای تماشای بازی پشت تیم خواهند بود.

5- رئال فقط یک بار پس از تساوی بدون گل صعود نکرده
رئلا در کل تاریخش 9 بار در بازی رفت در خارج از خانه در اروپا به تساوی بدون گل رسیده که فقط یک بار صعود نکرده است : در مرحله یک چهارم جام باشگاه های 1991 مقابل اسپارتاک. رئال پارسال در شرایطی مشابه مقابل اتلتیکو صعود کرد.

*-*–*