مرجع خبری رئال مادرید : پلگرینی باید جای سیلوای مصدوم را مقابل رئال پر کند. بازیکن سابق والنسیا نقشی کلیدی در تیم مربی شیلیایی دارد و در غیاب وی پلگرینی باید چاره ای بیاندیشد.

نصری یکی از گزینه ها می تاونست باشد اما بازیکن فرانسوی کلا در لیست چمپیونزلیگی تیمش به علت یک اشتباه قرار نگرفته است. ایهئاناچوی 19 ساله که در دو بازی اخیری که فیکس بوده چهار گل زده یکی از گزینه هاست اما نمی تواند نقش محوری سیلوا را بپذیرد. یحیی توره دیگر گزینه است اما در بازیهای بزرگ مورد احتمال پلگرینی نبوده چرا که از سطح واقعی خود دور شده است.استرلینگ گزینه سوم است. مهاجم انگلیسی مقابل ساوتهمپتون بدون مشکل 90 دقیقه بازی کرد. ناواس گزینه چهارم است که در حال حاضر مصدوم است و حضورش در این بازی مشخص نیست.

ایهئاناچو ، جوان 19 ساله نیجریه ای پدیده هفته های اخیر سیتی بوده است. این بازین در این فصل در 1034 دقیقه 13 گل زده و میانگین هر 79 دقیقه یک گل را داشته است. او در بازی رفت به عنوان تعویضی سیلوای مصدوم به زمین آمد و کاملا مورد اعتماد پلگرینی است. این بازیکن رد لیگ انگلیس هفت گل زده و میانگین هر هفت دقیقه یک گل را داشته هر چند که فقط در پنج بازی فیکس بوده است.  بازیکن تیجریه ای در سال 2013 در رده زیر 17 سال قهرمان جهان شد که در آن مسابقات شش گل زد و شش پاس گل داد. یکی از بهترین بازیهای فصل ایهئاناچو مقابل استون ویلا در جام حذفی بود که هت تریک کرد و به جای نصری در لیست چمپیونزلیگی تیمش قرار گرفت.