مرجع خبری رئال مادرید : پلگرینی برای دهمین بار به برنابئو می آید. او پیش از این با ویارئال و مالاگا سابقه برد در برنابئو را نداشته است. وی اظهار داشت:”در بازی رفت کیفیت لازم را نداشتیم. همیشه مدافع فوتبال خلاقانه بودم و در هیچ کدام از دو تیم به دنبال فوتبال زیبا نبودند. به نظرم ما تلاش کردیم اما نتوانستیم. رئال در 70 دقیقه اول حتی به دنبال بازی خلاقانه هم نبود. هر دو تیم بازیکنان خوبی دارند و می توانند توانمندی هایشان را نشان دهند. زمانی که در نیمه نهایی چمپیونزلیگ بازی داری کار مشکل است. باید خیلی دقت کنی.”

وی در مورد نبود رونالدو گفت :” اشتباه است که انکار کنیم رئال بدون رونالدو تیم متفاوتی است. از نظر شمار گلها و تاثقیری که رونالدو گذاشته بازیکن خیلی مهمی است. من بدشانس بودم که او را یک سال و نیم در رئال نداشتم و درست پیش از بازی با بارسا در نیوکمپ برگشت. دکتر به من گفته بود که 60 دقیقه باید بازی کند. اگر در آن بازی 90 دقیقه او را داشتم شرایط فرق می کرد. رئال مادرید در بازی رفت رونالدو و یک نیمه بنزما را نداشت ما هم به صورت معادل توره و یک نیمه سیلوا را نداشتیم. داوید به ما خلاقیت می داد. در بازی رفت 45 دقیقه حضور داشت که بهترین حرکاتمان را پایه ریزی کرد. اما نه رئال و نه سیتی نمی توانند به یک بازیکن وابسته باشند.”

پلگرینی در مورد نقش دی بروین در بازی رفت گفت :” هیچ کس عالی نبود. نه بازکینان ما و نه رئال. بازیکنان خلاق دو تیم مثل آگوئرو ، سیلوا ، دی بروین ، ناواس ، بنزما، بیل ، مودریچ و … اثرگذار نبودند. په په چند حرکت مهم داشت اما متاسفانه خلاقیت در بازی خیلی پایین بود.برای من البته بردن از هر چیزی مهمتر است. ترجیح می دهم اگر ببرم بدون اشتباه داوری ببرم . وقتی در مالاگا بودم با اشتباه داوری توسط دورتموند حذف شدیم. دوست ندارم به هر نحوی که شده صعود کنم. می خواهم صعودمان سالم باشد. بهتر است که اگر صعود می کنیم بر اساس اشتباه نباشد. مسلما ما بازیمان را بر اساس بود یا نبود رونالدو و بنزما نمی چینیم.  بیل ، ایسک و وخامس هم بازیکنان خطرناکی هستند.”