مرجع خبری رئال مادرید : خولیو ایگلسیاس، خواننده اسطوره ای اسپانیا در مورد بازی رئال و سیتی صحبت کرد. وی سابقه حضور در آکادمی رئال را هم دارد اما به علت مصدومیت فوتبال را ترک کرد.

وی اظهار داشت :” اگر رئال به فینال  برسد عالی خواهد بود. فقط یک گام کوچک مانده است.بازی منچستر نشان داد که رئال می تواند فوتبال بهتری نسبت به سیتی ارائه دهد. اگر کریستیانو به این بازی برسد دو گل می زند. باید گفت که نبود رونالدو هم خبر خوبی برای ماست. با داوید ، سیتی بهتر بازی می کرد. بازیکن خوبی است که کیفیت تیم را بالا می برد. نمی دانیم که مشکل دقیق بنزما و رونالدو چیست. مشکل این است که نه تنها رونالدو بلکه کریم هم آماده نیست. نظر خود بازیکن خیلی مهم است. کریستیانو آماده بازی رفت نبود و حضور پیدا نکرد. رئال باید در فینال حضور داشته باشد. اگر خدا بخواهد همین طور خواهد بود.”

وی افزود :” کریستیانو می خواهد در همه بازیها حضور داشته باشد چون برای همین زاده شده است. برای فوتبال زاده شده و حضور در این تیم وظیفه اوست. ”

خولیو در مورد زیدان گفت:” نسبت به تیم خیلی مهربان است. مربی بزرگی است. سبک دوران بازیگریش را حفظ کرده است. یک شماره 10 بی نظیر است. مربیگری در رئال برای هر کسی مشکل است. کاراکتر مشخصی دارد. در خدمت تیمش است. رئال مادرید زیدان را همه می شناسیم. روحیه آنچلوتی را دارد. روش کارش در مرکز زمین عالی است. نقش کاسمیرو خیلی مهم است. بازیکن تخریبی بی نظیری است که زوج ایده آلی برای کروس و مودریچ به شمار می رود. کروس به بهترین سطحش برگشته و مودریچ فوق العاده است. پرز را دوست دارم . کارش اسان نیست به خصوص وقتی تیم جام نمی برد. آنچلوتی مربی بزرگی است که فصل بعد توانایی هایش را در بایرن نشان می دهد. رقیب بزرگ ما هستند.”