مرجع خبري رئال مادريد : رسیدن کریستیانو به بازی با بایرن می تواند یک معجزه بزرگ باشد . در حقیقت این بازیکن همه کار می کند تا بتواند در این بازی حاضر باشد .

به واقع حضور وی در تمرینات جمعه و شنبه حاصل کار سنگینی است که داشته است . پنجشنبه که همه بازیکنان پس از جشن قهرمانی کوپا داشتند استراحت می کردند ، کریستیانو سخت تمرین می کرد تا دست به یک معجزه بزند .

برای کریستیانو استراحت معنایی ندارد . او می خواهد تیم را به فینال چمپیونزلیگ برسد و می داند که برای این کار باید کاملا آماده باشد .

پای چپش در این مدت فشار های زیادی را تحمل کرده اما کریستیانو با تمریناتی که ده ساعت در رو زیر نظر خواکین خوان ، فیزیوتراپ پائو گسول داشته ، می خواهد این معجزه را تکمیل کند .

کریستیانو می خواهد در رئال بالاخره دهمین چمپیونز لیگ را ببرد . همه چیز بستگی به بازی چهارشنبه خواهد داشت . البته کریستیانو اگر حس کند که بازی کردنش باعث تشدید مصدومیت هایش خواهد شد ، بازی نخواهد کرد .

کریستیانو در بازی لالیگایی هفته بعد مقابل اوساسونا بازی نمی کند و در بازی برگشت با بایرن نیز قطعا خضور خواهد داشت اما باید دید که برای بازی رفت ، شرایطش چطور پیش می رود .