مرجع خبری رئال مادرید : زیدان در کنفرانس مطبوعاتی از صعود به فینال چمپیونزلیگ ابراز خرسندی کرد.
فینالیست ها :” امروز روزی است ک هباید همه با هم لذت ببریم البته هنوز چیزی نبرده ایم. 28 می یک بازی مشکل در پیش خواهد بود. حالا باید به بازی یکشنبه فکر کنیم. شانس هیچ تیمی در فینال بیشتر نیست. هر دو تیم لایق حضور در فینال بوده اند. مثل همیشه شانس دو تیم 50-50 است. افتخاری است که مربی تیمی مثل رئال باشم. از باشگاه متشکرم که شانس مربیگری را به من داد. این یک چالش برای همه است.”
نقش مربی :” من مربی این تیم هستم. مسلم ادر کارم موفق بوده ام نه تنها من بلکه کل کسانی که با من کار می کنند و مهمتر از همه بازیکنان. آنها اجازه می دهند از فوتبال لذت ببریم. من شیفته فوتبال هستم. خوشحالم که بازیکنانم خوشحال هستند.
کریستیانو :” روبراه است. 90 دقیقه بازی کرد. زیاد تمرین نکرده است اما روبراه است. از نظر بدنی کاملا آماده است. به خاطر کاری که کرده خوشحال هستم.”
سیتی:” تیم حریف کار را مشکل کرد اما خوشحالیم که در فینال حضور داریم. حالا نمی توانیم به گذشته فکر کنیم. سیتی ضعیف نبود. برای ما مشکلاتی ایجاد کردند. نتیجه نشان می دهد کار مشکلی داشتیم. تا آخرین لحظه تحت فشار بودیم. مقابل حریف بسیار قوی با نتیجه یک بر صفر پیروز شدیم. هر کسی می تواند نظری بدهد یا بگوید که سیتی کاری نکرده است. به به نظرم سیتی خیلی پرانرژی بود. موقعیت های زیادی ایجاد کردند . ما همه با هم دفاع کردیم.”
بنزما و کاسمیرو :” آنها وقتی آماده باشند در خدمت تیم خواهند بود. من نمی خواستم ریسک کنم. باید بازیکنان آماده فیکس شدن باشند. کریستیانو و گرت در جناحین بازی می کردند. به همین خاطر در غیاب کریم به سراغ خسته رفتیم. پس از آن لوکاس و خامس وارد زمین شدند. نکته مثبت تحمل فشار بود.”
فینال:” فشار را تحمل کردیم اما در نهایت صعود کردیم. از تلاش بازیکنان راضی هستم چون که لیاقتش را داشتند. از اتفاقاتی که رخ داده راضی هستم. هواداران خیلی خاص هستند. از اولین لحظه از تیم حمایت کردند. همه از اولین لحظه تحت فشار بودیم.”