مرجع خبری رئال مادرید : امیلیو بوتراگوئنو، مدیر روابط آکادمیک رئال در مورد بازی رئال و سیتی گفت :” در ده دقیقه آخر اذیت شدیم. به طو کلی خیلی بهتر بودیم. نتیجه نزدیکی بود. در نیم ساعت اول موقعیت داشتیم. نتوانستیم گل دوم را بزنیم و همه چیز بسته به یک گل داشت. در دقایق آخر استرس زیاد شد. خوشبختانه در پایان نتیجه منسابی گرفتیم. خوشحالم که فینالیست شدیم. تیم هوشمندانه بازی کرد. موقعیت به حریف ندادیم. هرگز از جناحین جا نماندیم. تیم منسجم بود و راه صعود این گونه هموار شد.”
وی افزود :” بازیکنان باتجربه ای داشتیم. در میانه زمین مودریچ و کروس پختگی زیادی داشتند و به تیم ریتم لازم را دادند. انها روی تمرکز تیمی کمک کردند.”
گل نزدن:” عجیب بود اما گل دو بازی رفت و برگشت یک گل داشت آن هم در حالی که ستارگان در خط حمله دو تیم لودند. حالا بایذد بذت ببریم. زمان زیادی برای بازی بعدی لالیگا نداریم و آن هم یک چالش است. هنوز خیلی تا پایان ماند هاست. بازی مشکلی مقابل سیتی داشتیم که خیلی خسته شدیم. بازی خیلی نزدیک بود. حالا باید لذت ببریم. وقتی تیمی خوشحال است کمتر خستگی را حس می کند. ترکیب تیم کامل استو زیدان به خوبی چرخش ها را مدیریت می کند.”