مرجع خبری رئال مادرید : سیمئونه و زیدان مسیر کاملا متفاوتی را تا فینال  چمپیونزلیگ طی کردند. رئال با پیروزی های سخت مقابل رم، ولفسبورگ و سیتی به فینال رسید و اتلتیکو دو مدعی اصلی قهرمانی یعنی بایرن و بارسا را حذف کرد هر چند که خوش شانسی آورد که مقابل آیندهوون حذف نشد.

تیم زیدان در دو بازی مقابل رم با نتیجه دو بر صفر پیروز شد هر چند که در هر دو بازی صلاح ، ژکو و دیگر رمی ه اخیلی بی دقت بودند که از فرصت های طلایی استفاده نکردند. رئال در هفته های آغازین زیدان بدین ترتیب بدون آن که رضایت بخش باشد به مرحله بعدی رسید. در بازی رفت با ولفسبورگ، رئالی ها سرخوش از پیروزی در نیوکمپ یکی از بدترین بازیهای فصلشان را ارائه دادند و در آلمان با نتیجه دو ر صفر شکست خوردند. شکستی که در آن اشتباهات داوری هم دخیل بود. اما در بازی برگشت با هت تریک رونالدو ، رئال به نیمه نهایی رسید. رئال در نیمه نهایی مقابل سیتی بی تجربه قرار گرفت.پلگرینی در هر دو بازی نتوانست آن طور که به نظر می رسید بدرخشد و رئال با تک گل بیل در 180 دقیقه به فینال رسید.

از سویی اتلتیکو غول کش بزرگ مسابقات بود. آن ها پس از 180 دقیقه  بدون گل مقابل آیندهوون در ضربات پنالتی به یک چهارم رسیدند. پس از آن با  چهار بازی منسجم دو غول مسابقات یعنی بارسا و بایرن را حذف کردند تا با شایستگی به فینال برسند.

رئال حالا در حالی در چهاردهمین فینال اروپایی خود قرار می گیرد که می داند اتلتیکو به دنبال انتقام لیسبون است. مسلما هشتم خرداد نبرد بزرگی میان دو تیم مادریدی شکل خواهد گرفت.