مرجع خبری رئال مادرید : دنی کارواخال در مورد پیروزی رئال مقابل سیتی گفت :” شخصا خیلی خوشحالم که به تیم کمک کردم که به فینال برسم. بسیار خرسند هستم. فصل مشکلی بود چرا که اتفاقات زیادی برایمان رخ داد اما به فینال چمپیونزلیگ رسیدیم و برای لالیگا می جنگیم.”

پلگرینی:” با حرفهایش در مورد سبک بازیمان موافق نیستم. شایسته صعود بویدم. از نظر سطح بازی و عملکرد خوب کار کردیم. فینال زیبایی خواهد بود. خیلی نزدیک خواهد بود. امیدواریم تیمی که بهتر است برنده می شود. ترجیح می دادم دو تیم اسپانیایی به فینال برسند و جام این جا بماند. هر کسی شایسته باشد پیروز می شود. این برای فوتبال اسپانیا خوب است و امخیدوارم در لیگ اروپا همین اتفاق تکرار شود.”

زیدان:”او به واسطه ستاره بودنش در دوران بازی موفق نشد بلکه به واسطه تلاش و سختکوشی به موفقیت رسید. شرایط بدی داشتیم اما با این وجود شانس هر دو جام را داریم. تیم به خودش باور داشت و به همین خاطر به این جا رسید. تلاش می کنیم دو بازی بعدی را ببریم و ببینیم در لالیگا چه می شود.”

تلاش و رقابت:” به نظرم تیم از نظر دفاعی خیلی عالی بود. فقط یک شوت فرناندینیو زد و یکی هم آگوئرو از راه دور. فصل آسانی نداشتم. خرید دنیلو رقابت را افزایش داده بود. به سختی به ترکیب رسیدم. از مربی به خاطر اعتمادش به من متشکرم. تلاش می کنم به تیم کمک کنم تا جامها را ببرد. همه این جا هستیم چرا که بازیکان خوبی در تیم هستند. لاش می کنیم از همه فرصت ههایمان استفاده کنیم. یورو ؟ امیدوارم حضور داشت هباشم. مربی تصمیم می گیرد.”