مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید تا کنون چهار بار در چمپیونزلیگ مقابل سیتی قرار گرفته که حاصلش دو بر در برنابئو و دو تساوی در اتحاد بوده است.
رئال در پنج بازی خانگی اخیرش مقابل انگلیسی ها در اروپا شکست نخورده است. آخرین شکست رئال مقابل انگلیسی ها در مقابل لیورپول در سال 2008 بود. رئال تا کنون هشت بار مقابل تیمهای انگلیسی در بازیهای حذفی اروپا صعود کرده و چهار بار اوت شده است. رئال در واقع از همان بازی کلا مقابل انگلیسی ها در اروپا نباخته و به رکورد ده بازی بدون شکست مقابل بریتانیایی ها در اروپا رسیده است.
رئال اولین تیم در پنج سال اخیر بود که در چمپیونزلیگ بازی برگشت را در خانه برگشت و صعود کرد. در پنج سال اخیر همیشه تیمهایی فینالیست شدند که بازی برگشت در خارج از خانه شان بود.
رئال از 9 باری که در بازی رفت در خارج از خانه به تساوی بدون گل رسیده هشت بارش را صعود کرده است. رئال کلا 27 بار در نیمه نهایی های چمپیونزلیگ حضور یافته که چهارده بار فینالیست شده و سیزده بار اوت شده است.
رئال امسال در خانه در چمپیونزلیگ شش برد داشت و حتی یک گل هم دریافت نکرد.رئال از سویی در همه سی بازی اخیرش در خانه در چمپیونزلیگ گل زده و با دومین رکورد برتر تاریخ برابری کرده است.