مرجع خبری رئال مادرید : سه هفته تا پایان فصل باقی مانده است و چهار تیم لیگ اسپانیا  شانس دو جامه شدن دارند : رئال ، اتلتیکو ، بارسا و سویا.

رئال ، اتلتیکو و بارسا در فاصله دو هفته به پایان لالیگا به صورت جدی برای لالیگا می جنگند. بارسا و اتلتیکو هم امتیاز هستند و رئال یک امتیاز کمتر دارد. در کوپا دل ری بارسا و سویا به مصاف هم می روند. در چمپیونزلیگ اتلتیکو و رئال . در لیگ اروپا هم سویا و لیورپول. در حقیقت هم احتمال دارد که یک یا دو تا از این تیمها دو جامه شوند هم احتمال دارد که هر کدام فصل را با یک جام تمام کنند و البته احتمال دارد که جامی هم نبرند!

رقابت در لالیگا بسیار داغ است. بارسا باید به مصاف اسپانیول و گرانادا برود. رئال رو در روی دپورتیوو و والنسیا قرار می گیرد و اتلتیکو به مصاف لوانته و سلتا خواهد رفت.

جالب آن که شرایط مشابه لالیگای 2007 است. در آن زمان رئال و بارسا هم امتیاز بودند و تیم کاپلو به واسطه بازی رو در رو صدرنشین بود. سویا دو امتیاز کمتر داشت.رئال به زمین ساراگوسا رفت و مساوی کرد. بارسا میزبان اسپانیول بود و مساوی کرد، سویا هم با قضاوت وحشتناک ایتورالده که دو پنالتی شان را نگرفت تن به تساوی در زمین مایورکا داد.