مرجع خبری رئال مادرید : کریستیانو دارد به هدفش برای بازگشت به میادین نزدیک تر می شود . وی دو روز است که با باقی هم تیمی ها تمرین می کند که در موردش حس مثبتی وجود دارد .

ستاره پرتغالی هیچ مصدومیتی حس نمی کند و دردهایش به اتمام رسیده است .  او در مراحل ریکاوری اش است و اگر اتفاق غیر مترقبه ای رخ ندهد ، مشکلش کاملا رفه شده است .

از روز 19 آوریل که دکتر نورونیا اعلام کرد که دچار مصدومیت است ، کریستیانو همه کار می کند تا به بازی با بایرن برسد  . از روز بازگشتش از پرتغال هر روز با خواکین خوان تمرین می کند تا هر چه زودتر برگردد .

کریستیانو در بازگشت های معجزه آسا تخصص دارد . بازیکن پرتغالی در فصل 11-2010 نیز در هفته 26 برابر مالاگا در روز 3 مارس مصدوم شد . در حالت عادی آن مصدومیت باید سه یا چهار هفته طول می کشد اما بازیکن پرتغالی 13 روز بعدش مقابل لیون به ترکیب برگشت .

دکتر خوزه گونزالس ، کارشناس پزشکی آس گفت :” مصدومیت کریستیانو رشد چشمگیری داشته است و چهارشنبه آینده سه هفته از مصدومیتش می گذارد که زمان کافی برای ریکاوری از چنینمصدومیتش است . خود بازیکن حس خوبی دارد و به نظر می رسد که چهارشنبه به راحتی بتواند بازی کند . البته باید با احتیاط رفتار کرد . “